Shoplog - Nieuwe badproductjes Lush & The Body Shop

Normaal gezien laat ik bijna nooit zien welke badproductjes ik heb aangekocht aangezien jullie ze toch zien bij mijn opgemaakt artikelen welke ik heb gebruikt. Maar nu ik dit weekend bij Lush en The Body Shop een aantal spulletjes heb gekocht, vond ik het wel leuk om aan jullie te tonen. 


Laten we beginnen bij The Body Shop. Ik kocht 2 douchegels uit hun kerstcollectie. Eerst en vooral hun Glazed apple shower gel, eentje met een lekkere zoete appeltjesgeur. Ik kocht deze vorig jaar ook en vindt deze zo lekker! Van mij mogen ze deze in het vaste assortiment opnemen!


Ook kocht ik nog deze Frosted Plum shower gel. Deze heb ik nog niet eerder geprobeerd. Het is namelijk nog maar het eerste jaar dat deze in de kerstcollectie zit.

Deze douchegels kosten €7 per stuk.


Ook kocht ik van deze nieuwe lijn deze Bath Fizzers. Dit zijn bruisballetjes maar dan in kleine blokjes gevormd. Ook dit concept is nieuw sinds dit jaar denk ik. Ook wou ik deze in de appeltjesgeur, maar die hebben ze niet. Bij de glazed apple is het een jelly die ze verkopen. Jammer!


Zo zien deze bruisblokjes eruit. In totaal zitten er 10 blokjes van 30g (300g) in dit potje. Je kan er dus wel een eindje mee vooruit. Een leuk cadeau trouwens voor mensen die graag in bad gaan. Voor deze pot betaal je €15.


Dit waren alle productjes van The Body Shop. Ook kocht ik nog 3 producten bij Lush!


Ik kocht een grote fles Snow Fairy douchegel (500g). Dit is mijn absolute favoriet, maar deze is ook enkel verkrijgbaar tijdens de kerstperiode. Deze ruikt heerlijk naar bubblegum! Heb je deze nog niet geprobeerd dan kan ik jullie deze zeker aanraden!

Dit zegt Lush over Snow Fairy:

Snow Fairy heeft dit jaar gelukkig weer besloten bij ons terug te keren! Er zijn mensen die net zo zuinig met deze douchegel doen tot het weer kerst is, in de hoop dat dit zoete schatje weer een comeback maakt. Gelukkig is dat dit jaar weer het geval. Deze douchegel ruikt zoals ze eruit ziet, heel heel zoet. Naar zoete snoepjes, oh zo slecht voor je tanden, maar oh zo goed voor je humeur. Vergis je niet, dit is niet alleen een douchegel voor kleine meisjes, we kennen genoeg grote stoere mannen die heel gelukkig worden van een douchepartijtje met Snow Fairy!

Een fles van 100g kost €7,95
Een fles van 250g kost €14,95
Een fles van 500g kost €24,95


Nog een douchegel die ik kocht is deze The Comforter. Het is de eerste keer dat ik deze ga gebruiken. Ik zag hem al bij verschillende mensen voorbij komen en keer voor keer las ik hoe goed deze wel is. Deze is ook zoet zoals Snow fairy, maar wel warmer. Echt heel lekker!

Hij bevat Cypresolie, cassis absolue en bergamotolie.

Dit zegt Lush over The Comforter:

Ben je fan van onze The Comforter bubble bar? Maar heb je geen bad? Goed nieuws, we hebben een geweldig doucheproduct met dezelfde heerlijke, fruitige geur! Een showercream is net iets anders dan een showergel. Hij schuimt wat minder en verzorgt iets meer. Maar natuurlijk word je nog steeds lekker schoon. En die geur... Om van de watertanden!


Het laatste product dat ik bij Lush kocht is deze Shower jelly met de naam Refresher. Deze zag ik ook al verschillende malen weerkeren bij bloggers en de reden waarom ik deze kocht is erg simpel... Hij ruikt naar citroen! En zoals jullie misschien wel weten is dit mijn lievelingsgeur.

Een potje van 100g kost €6,50
Een potje van 250g kost €12,95

Dit zegt Lush over dit product:

Wanneer je wel een opfrisser kunt gebruiken stap je onder de douche met Refresher! Deze jelly heeft een lekker opwekkende werking en geeft je weer energie. Een infusie van verse biologische citroen, citroenolie en citroenmirte-olie geven je een heerlijke kick! Carrageenextract (uit zeewier) is zacht voor je huid. Extra lekker verfrissend is deze jelly wanneer je hem gekoeld (uit de koelkast of de vriezer) gebruikt!




Dit waren de productjes die ik heb gekocht! Niet veel, maar ik ben blij met mijn aankopen.

Hebben jullie al één van deze producten geprobeerd? Wat vinden jullie? En hebben jullie ook nog enkele aanraders om te proberen? Shoot!

xx Kimberley

Reacties

Joyce zei…
The comforter is heeeel lekker!
Snow fairy ruikt zo lekker. Heb in de sale nog een fles gekocht

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)