Pink Cosmetics - Smokey 12 Eyeshadow colours palette

Een paar weken terug was ik bij Kruidvat aan het rondneuzen en ik passeerde de sales bakken waar allerlei leuke productjes in liggen die zijn uitverkocht. Meestal kijk ik daar nooit in omdat alles al is open geweest en er niet echt goed meer uitziet.

Wanneer ik zag dat er productjes van Sephora in de bakken lagen ging ik er toch even in neuzen. Ik nam een aantal productjes mee waaronder deze oogschaduwpalette die er nog onaangeraakt bij lag. Nieuwsgierig als ik ben als het om nieuwe producten en merken gaat, nam ik deze mee om voor jullie te reviewen. Laten we deze palette dus maar eens bekijken...

Als ik naar de voorkant kijk, is er geen merknaam te bespeuren. Maar wanneer ik aan de achterzijde afga, zie ik onderaan dat deze palette gemaakt is door Pink Cosmetics, nog nooit van gehoord! Als er iemand wat meer weet hierover, let me know! Deze heet de Smokey 12 eyeshadow colours palette


De verpakking van de palette is gemaakt uit hard en stevig karton. Aan de binnenkant vindt je een spiegel, wat altijd handig is voor onderweg! De palette bestaat uit 12 verschillende oogschaduwkleuren. In totaal is er maar één matte kleur aanwezig en dat is de lichtste kleur (highlightkleur). De rest van de kleuren heeft shimmer in zich. De palette bestaat voornamelijk uit donkere tinten.

Alle kleurtjes hebben ook een naam wat mij verbaasd. Meestal doen ze bij goedkopere producten niet eens de moeite om ze een naam te geven. Onder volgende foto zet ik even de namen voor jullie op een rijtje...

Easy/ Pink/ Silver/ Ash/ Angel/ Flutter/ Silk/ Poppy/ Rain/ N.Y./ Glitz/ Goth

Wanneer ik de oogschaduwkleurtjes swatch hebben ze echt niet zoveel pigment. Vooral de lichte kleuren vallen meteen weg en wanneer je ze aanbrengt zie je er dan ook niet veel meer van. Ook hebben ze enorm veel fallout wanneer ik ze aanbreng. Tik dus heel goed je kwast af en duw niet te hard in de oogschaduws wanneer je ze op je kwast wil krijgen! Jammer, want ik had ietsje meer van deze palette verwacht! Met de overige kleurtjes kan je wel een basic look mee maken, maar al te veel pigment zal je er niet uitkrijgen.


Ik betaalde €6,99 voor deze palette, wat de originele prijs was stond er niet bij. Ik vind deze palette echt niks speciaals en vind het ook niet waard om je geld eraan uit te geven. Koop een mooie palette voor €10 (bv. Sleek of Makeup revolution) waar je heel wat mee bent ipv deze! Nee, deze is het niet echt.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik ben blij dat ik deze Palette heb laten liggen, het pigment is niet goed :)
X
Mariska zei…
Een beetje zonde! Jammer dat hij tegenvalt, het had zo mooi kunnen zijn.
@Mariska: ja idd, had er ook meer van verwacht!

@Saraya: Waar ik deze palette heb gekocht, lag hij helemaal dicht verpakt en kon niet swatchen :) heb hem maar op de gok meegenomen, jammer genoeg is het tegengevallen...

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)