Teeez Eve's ready to wear lipstick

Het merk Teeez heeft altijd de mooiste verpakkingen en het is ook nog eens een heel leuk merk. Tot nu toe ben ik altijd al tevreden geweest van hun producten die ik eerder kocht. Jammer genoeg kan je zover ik weet dit merk niet in België krijgen, maar gelukkig vindt ik het steeds bij de Etos hier in Terneuzen. Ik heb me laten vertellen dat het merk Teeez niet in elke Etos verkrijgbaar is! Weet er iemand of dit klopt? Deze keer kocht ik een lipstick.

Het lipstick dat ik kocht komt uit de "Eve's ready to wear lipstick" in de kleur Paradise Pink. Het is een mooie nude roze kleur. De laatste tijd ben ik echt into deze soort kleurtjes, maar het blijft altijd lastig op de perfecte nudekleur te vinden.

Zoals ik al zei heeft Teeez altijd mooie verpakkingen. Voor een budgetmerk zijn deze verpakkingen echt supermooi. Wanneer je ze ziet zou je denken dat het echt een luxemerk is.







De lipstick zelf is heel erg creamy en brengt makkelijk aan op je lippen. Hij voelt heel erg prettig aan en blijft ook een erg lange tijd op zijn plaats zitten. Wanneer ik de kans krijg ga ik er zeker nog halen!



Deze lipsticks kosten €7.49 en zijn verkrijgbaar bij Etos in Nederland.

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
erg mooie kleur en wat een aparte verpakking.! xx
idd ben er heel erg blij mee :) xx
Milanka zei…
Do they have online shop?
I think they don't have an online shop, I live in Belgium but I also have to travel to the Netherlands to go and get the items :( Wish they sold it over here!

xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)