Essence Studio Nails moisturizing cuticle cream

Iets waar ik dikwijls last van heb zijn losse velletjes aan mijn nagels. Vervolgens zit ik er aan te prusten en zit ik met pijn. Een reden waarom ik dit heb is omdat mijn huid te droog is. De droge huid verhard en komt los te zitten. Tegenwoordig smeer ik genoeg cuticle cream (crème voor de nagelriemen) op mijn nagelriemen zodat ze niet zo droog meer zijn. Zo voorkom ik een te droge huid en losse velletjes.

Toen ik vorige week in het Kruidvat liep zag ik een nieuwe nagelriemcrème van Essence in de schappen liggen. Namelijk de Essence Studio Nails moisturizing cuticle cream. Wat me voornamelijk opviel was de geur! Ge-wel-dig! Deze ruikt naar een lekkere abrikozen.




Deze crème bevat vitamine e, panthenol, glycerine en olijfolie, kokosolie en druivenpitolie. Deze ingrediënten zorgen er allemaal voor dat je nagelriemen gevoed en versterkt worden.

De verpakking is handig voor in je handtas, zo kan je de crème meenemen en aanbrengen wanneer nodig. Het potje heeft 15 ml inhoud. Wanneer je de crème aanbrengt laat deze geen vettig laagje achter. Ook trekt deze snel in de huid.


Wanneer mijn nagelriemen er heel slecht aan toe zijn gebruik ik liever een dikkere crème zoals Lemony Flutter van Lush, maar voor tussendoor en gewoon gebruik is deze crème ideaal! Echt een aanrader.

Deze crème kost €1.99 en is verkrijgbaar bij Kruidvat!

xx Kimberley

Reacties

BeautyLife zei…
Het lijkt me een fijne nagelriem creme :) Xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)