Etos - Blush powder

Eerlijk gezegd heb ik dit doosje eerder gekocht voor het uitzicht en niet omdat ik benieuwd was naar de werking ervan. Hebben jullie dat ook wanneer jullie iets moois zien liggen, je het koopt voor de verpakking ervan? Ik dus wel. Ik kon het dan ook niet laten om dit doosje mee naar huis te nemen. Deze blush powder van Etos zag er zo snoeperig uit met zijn mooie kleurtjes.







Ik dacht meteen aan de zomer toen ik dit doosje zag liggen. Mooie neutrale kleurtjes, maar ook felroze zit in het doosje verwerkt. De bedoeling is dat je alle kleurtjes samen mengt met een kwast en het zo op je wangen aanbrengt.

Zoals je op de swatch kan zien, is het niet zo een donkere kleur, dit komt omdat ik het maar lichtjes heb geswatched. Je kan deze blush perfect opbouwen en wat donkerder maken door een paar laagjes aan te brengen zodat hij wat donkerder wordt. Bij deze blush zat er geen kwastje inbegrepen, bij de gewone blushes van Etos is dit wel het geval.

Ik vindt deze blush ook veel beter werken dan de gewone van Etos. Die waren helemaal niet gepigmenteerd en werkten niet. Van deze blush ben ik wel enthousiast. Voor een budgetmerk zijn ze echter wel nog iets aan de "duurdere" kant. Ik betaalde €4.99 voor deze blush.

Hebben jullie deze al geprobeerd? Laat gerust iets weten wat jullie ervan vinden!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Lijkt mij een mooie blush. Ik ben ook echt zo'n sucker voor mooie verpakkingen. Als het er mooi uitziet wil ik het gewoon hebben :)!
Je bent niet alleen :) De verpakkingen van Too faced en Urban Dacay zijn altijd zo mooi en hoewel ik echt oogschaduw genoeg heb kan ik het niet laten om ze te kopen :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)