Shoplog A.S. Adventure (VERO MODA, ESPRIT)

Bij ons in België hebben we diverse shops van A.S. Adventure. Heb je er geen in de buurt kan je ze ook online vinden via http://www.asadventure.com/benl/index.cfm

Wij gaan er vaak heen om onze outdoor kleding te kopen aangezien wij bijna elk weekend gaan wandelen (wij zitten in een wandelclub en houden ons bezig met fotografie dus we zijn veel buiten). Dit terzake, kan je bij deze winkel niet enkel outdoor kledij vinden maar ook merken zoals Superdry, Esprit, Vero Moda, enz...
Ook hebben zij een outlet deel in hun webshop en daar heb ik eens in rondgesnuffeld en heb ik enkele leuke items gescoord voor een leuk prijsje! Kijken jullie mee?



Dit bloesje heeft een zachte stof en is heerlijk voor de zomer. Hij heeft nep lederen pads vanboven waardoor het een ietsje stoerdere look krijgt. Natuurlijk moet het nog eens gestreken worden voordat ik het aandoe :)
Dit bloesje kostte normaal €16.95 maar ik kocht hem voor €7. (Merk: VERO MODA)



Deze effen zwarte broek heeft ook zo een luchtige stof en heeft een nep lederen elastische band bovenaan. Wat ik wel wat jammer vindt is dat er geen zakken aan de broek zitten. Deze was oorspronkelijk €39.95 maar kocht hem voor €7! (MERK: VERO MODA)



Dan kocht ik ook nog deze jumpsuit. Opnieuw die luchtige stof, ideaal voor de warmere dagen. Ik ben iemand die niet graag kleedjes draagt. Maar jeansbroeken zijn te warm voor in de zomer. Een jumpsuit is dus ideaal voor mij :). Deze was eerst €39.95 maar kocht hem voor €15. (merk VERO MODA)



Deze zalmroze pull is handig voor de wat koudere periodes deze lente/zomer. Wanneer het 's avonds wat frisser wordt zijn deze heel fijn. De pailletten die erop zitten zijn een heel leuk detail. Deze was oorspronkelijk €59.95 maar betaalde €20. (Merk: ESPRIT)



Ik had al eerder in een blogpost gezegd dat ik mijn garderobe wou aanvullen met wat kledingstukken dat afgewerkt zijn met kant. Ik vindt het er zo leuk uitzien. Deze was eerst € 19.95 maar betaalde er nu €10 voor.



Als laatste deze mooie gehaakte pull met vleermuis mouwen. Deze pull is zo leuk voor aan s' avonds aan het strand wanneer het wat frisser wordt! Originele prijs was €34.95, maar kocht hem voor €15.

Dit waren mijn aankoopjes! Ik ben er superblij mee en heb toch wat geld kunnen uitsparen! Volgende maand ga ik naar Amsterdam en er volgt dan waarschijnlijk een forever 21 shoplog! Wat vinden jullie van de items?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Super mooie items heb je gekocht!

Liefs,

Svenja
www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)