Balmi Lipbalm

Ik ben heel erg fan van de EOS lippenbalsems en wanneer ik andere merken een dupe zie maken, dan wil ik ook weten of deze ook zo goed zijn. Ik zag al enkele reviews over deze Balmi Lippenbalsem, maar kon hem hier in België of in webshops online nog niet vinden.
Toen ik in de Douglas aan de kassa stond om af te rekenen zag ik ze op de toonbank aan de kassa staan! Natuurlijk heb ik het leukste kleurtje uitgekozen (Roze) en nam hem mee naar huis om te testen.



De verpakking is lekker roze en opvallend! I like it :) De EOS lippenbalsems hebben een ronde vorm zoals een groot eitje. Deze van Balmi hebben een vierkantje. Het is eens wat anders. De verpakking ervan is lekker zacht en heeft een leuk gevoel om vast te houden. Ook hangt er aan de balsem een koordje om aan je sleutels of telefoon te bevestigen. Handig voor onderweg.



Ook de vorm aan de binnenkant is anders dan die van EOS. Deze loopt op een punt terwijl de andere rond zijn. Eerlijk gezegd vind ik deze op een punt fijner werken. Hij ruikt heerlijk naar aardbeien en wanneer ik hem op mijn lippen aanbreng is het net boter! Zo zacht! Deze balsem is super voor deze winter. Ze brengen veel fijner aan dan die van EOS en zijn veel zachter. Ook blijft deze langer op je lippen. Ik ben helemaal fan van deze Balmi!

Ze bevatten ook SPF 15, ideaal tegen de zon dus. Er zitten ingrediënten in zoals Vitamine E, Shea boter en jojoba olie die er voor zorgen dat je lippen beschermd en verzorgt worden.

Let wel op als je geen parabenen in je producten wil gebruiken want deze zitten er namelijk in verwerkt!




Zijn jullie op zoek naar een goede lippenbalsem voor deze herfst/winter? Dan is deze zeker een aanrader! Je kan ze vinden via Douglas in de winkel of online.

Deze kosten €4,95 per stuk en zijn verkrijgbaar in nog meer verschillende smaken zoals cocos, framboos, zwarte bes en mint.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)