MAC Cremesheen lipstick in Sunny Seoul

Vandaag een product van M.A.C. Ik schreef nog maar over 1 of 2 productjes van M.A.C. sinds ik met mijn blog ben begonnen. Deels omdat ik het een beetje aan de dure kant vind en deels omdat er niet echt een M.A.C store in mijn buurt is. Daarvoor moet ik al bij ons in het stad zijn en daar kom ik niet zo vaak.

Toen ik onlangs op vakantie was in Nederland, passeerden we een Bijenkorf met daarin een M.A.C counter en natuurlijk moest ik even binnen gaan. Ik kocht een aantal productjes, maar die zien jullie nog voorbij komen. Vandaag toon ik jullie een nieuwe cremesheen lipstick die ik kocht in de kleur Sunny seoul

Ik had al een lipstick van MAC (Myth), maar dit is een nude kleur. Ik wou een lipstick die wat kleur had en hij moest roze zijn. Na eeuwig geswatch kwam ik uit op deze mooie lipstick. 





Zoals we gewend zijn hebben de lipsticks van M.A.C een simpele zwarte verpakking met zilveren details. Ik geloof dat sommige lipsticks al een andere verpakking hebben gekregen. Jammer, want ik vind ze best leuk zo!




 Sunny Seoul


Mooi kleurtje, niet? Zo ziet de verpakking er donker roze uit, maar wanneer je hem swatched op je hand of op je lippen aanbrengt is hij veel zachter van kleur dan dat hij eruit ziet. Een heel mooi kleurtje dat je overal bij kan dragen. Deze herfst zijn het meer de paarstinten die aan bod komen in de beautywereld, maar aangezien ik die zelden of nooit draag, vind ik dit voor mij een betere optie.


Wanneer je de lipstick aanbrengt voelt hij als boter op je huid. Ze brengen super makkelijk aan, blijven lang zitten en ruiken heerlijk naar vanille. Je hoeft zeker geen lippenbalsem te gebruiken vooraleer je ze aanbrengt, want de lipsticks zijn heel erg romig en verzorgen je lippen zowieso.

Ik heb nog enkele lipsticks van M.A.C op mijn verlanglijstje staan zoals Creme d'nude, lovelorn, snob, Saint-Germain en candy yum yum! Hebben jullie nog favorieten die jullie kunnen aanraden?




Wat vinden jullie?

Je kan deze lipsticks kopen via de M.A.C winkels, via Douglas of via de online webshop van M.A.C. De lipsticks kosten €18,50 per stuk en zijn verkrijgbaar in oneindig veel kleuren!

xx 

Reacties

Unknown zei…
Ik kende deze helemaal nog niet. Wat een prachtig kleurtje, helemaal mijn ding!
Idd een heel mooi kleurtje :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)