MUA - Powder Blushes

Tot nu toe heb ik al meerdere producten getest van het merk MUA (Make Up Acadamy) en was mijn mening over sommige producten heel erg uiteenlopend. Over de gezichtsproducten ben ik heel erg tevreden, maar over de lipproducten ben ik heel wat minder te spreken.

Vandaag heb ik echter weer een gezichtsproduct voor jullie. Deze keer review ik de Powder Blushes van MUA. Ik ben benieuwd of ze ook zo goed zijn!
Ik kocht ze in de kleurtjes Bon Bon, Bubble Gum en Marshmellow.





Zoals altijd zijn de verpakkingen van MUA heel simpel. Deze blushes hebben een toch wel heel erg flauwe verpakking en ik ben bang als je ze één maal laat vallen dat ze dan ook stuk zijn. Hieronder zie je hoe de sluiting eruit ziet.


Maar meer over de blushes zelf nu.

De blush Bon bon is een zachtroze kleur die bij heel veel mensen mooi staat. Let er wel op bij deze blushes dat je niet teveel product op je kwast neemt want deze blushes zijn heel erg gepigmenteerd en nemen veel product op in één keer. Wanneer je teveel product opneemt begint de blush ook wel te brokkelen en krijg je veel fallout


Bon Bon





Swatches Bon Bon



De kleur Bubble gum is een ietwat fellere kleur roze. Ideaal voor de winter, wanneer je net dat ietsje meer glow wilt op je wangen.

Bubble Gum




Swatch Bubble Gum


Als laatste heb ik ook de blush Marshmellow gekocht. Deze neigt wat naar de paarse kant maar heeft ook wel wat weg van dat barbieroze. Echt een felle kleur! Ook mooi voor deze herfst/winter. In het echt is hij wel veel feller dan op foto!

De blushes zijn allemaal mat en hebben dus geen shimmer.

Marshmellow





Swatch Marshmellow


Conclusie

- Veel pigmentatie
- Mooie kleurtjes
- Niet veel aanbrengen anders teveel kleur en fallout
- Slechte verpakking
- Superprijs!

Over deze blushes mogen we echt niet klagen. Ze kosten maar €1,26 per stuk en daar mag je ze echt niet voor laten liggen. Goede blushes voor die prijs! Er zijn ook nog meerdere kleurtjes beschikbaar!
Deze zijn te koop via de webshop van MUA.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat een leuke revieuw ik denk dat ik deze blush toch
maar is ga aanschaffen !
Liefs,lin
Unknown zei…
Ik heb deze blushes ook en ik ben er erg tevreden mee. Ze zijn inderdaad wel enorm gepigmenteerd waardoor je moet oppassen dat je er niet als een clowntje gaat bijlopen :) x
Es zei…
Mooie kleurtjes! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)