MAC Cremesheen glass - Pagoda

Vandaag opnieuw een MAC product voor jullie! Deze keer geen lipstick, maar een lipgloss. De lipgloss is een Cremesheen glass in de kleur Pagoda. Ik wou al eerder een lipgloss van MAC kopen om te proberen, maar kwam er nooit aan toe. Toen ik onlangs bij de MAC counter was in de Bijenkorf in Maastricht, zag ik deze kleur en was ik meteen verkocht. Na geswatched te hebben op mijn lippen in de winkel, nam ik hem mee naar huis. Deze gaat rechtstreeks mijn handtas in!



De lipgloss heeft een simpele, doorzichtige verpakking. Handig wanneer je snel een kleurtje zoekt.





De kleur past echt overal bij! Veel kleur geeft hij niet af, maar dat is natuurlijk logisch bij een lipgloss. Bij het aanbrengen merk ik een lichte en lekkere vanillegeur wat alle producten van MAC trouwens hebben. Hij plakt niet wanneer aangebracht op je lippen en hij blijft een aardige tijd op je lippen zitten.




Als je van dichtbij kijkt zie je allemaal kleine zilveren glittertjes. Dit zijn lichtreflecterende pareltjes die ervoor zorgen dat je een onmiddellijke glans op je lippen krijgt. Het geeft een supermooi effect wanneer aangebracht op je lippen.




Het enige nadeel aan deze glossjes? Ze kosten €21 per stuk. Duur, ik weet het, maar MAC is dan ook een professioneel make-up merk. De producten zijn heel erg goed van kwaliteit en voor deze keer had ik het er graag voor over!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat een lief roze kleurtje! Love it <3!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)