W7 - The Honey Queen Honeycomb Blusher

Ik heb iets met blushes. En als ze nog eens in een mooie en praktische verpakking zitten, ben ik helemaal verkocht. Ik zag deze blush van W7 op de site van Boozyshop en was er meteen benieuwd naar. Deze blush heet The Honey Queen Honeycomb Blusher



De verpakking van de blush lijkt heel erg op de blushes van Benefit. Deze zitten ook in een vierkantig kartonnen doosje. Ik weet niet waarom, maar ik vind het super wanneer merken hun blushes zo verpakken. Ze lijken net dat beetje luxueuzer! Net zoals bij Benefit heeft deze blush ook een klein kwastje bij de verpakking zitten. Ik gebruik liever mijn eigen blushkwast, maar ik moet zeggen, het kwastje dat erbij zit werkt ook heel erg fijn en is superzacht!






De blush zelf heeft een leuk motiefje (honingraat) en heeft verschillende tinten. De bedoeling is dat je deze kleurtjes door elkaar mengt met je kwast en zo op je gezicht aanbrengt. Zo komt de kleur heel erg mooi over. De blush bevat gouden glittertjes, maar ze zijn subtiel en geven je gezicht een mooie glow. Het is zeker geen felle blush, maar meer voor meiden die een naturelle look willen maken. Ideaal voor meiden met een lichte huidskleur.




Swatches





Een perfecte blush dus voor de naturelle dagen! Ik ben fan. Deze blush kost €5,95.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Hij ziet er erg mooi uit. Ik ben benieuwd hoe deze jou staat.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)