Inglot lipstick 226

Toen ik onlangs een bestelling plaatste bij één van mijn favoriete webshops (Boozyshop), mocht ik een gratis cadeau uitkiezen omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Ik kon kiezen tussen een aantal spullen waaronder een aantal kleuren Inglot lipsticks. 

Ik koos voor een prachtige roze tint met de nummer 226 (verder geen naam beschikbaar). Op de webshop zelf zijn deze nu niet meer verkrijgbaar, maar je kan deze wel nog vinden op de webshop Themakeupspot !


De lipstick komt in een simpele zwarte, kartonnen verpakking. Op de sticker staat de nummer van de lipstick, maar verder is er geen enkele naam beschikbaar, ook niet online.


De lipstick zelf heeft een glanzende, zwarte verpakking met op de dop het logo van Inglot in witte letters. Een heel erg simpele verpakking.


De lipstick een prachtige roze kleur en heeft een creamy finish. Hij glijdt als het ware over je lippen als je hem aanbrengt.



De lipstick heeft een goede pigmentatie en voelt heerlijk zacht aan. Het product is verzorgend en bevat een mooie, subtiele glans en laat je lippen er voller uitzien. Dekking heeft de lipstick zeker en met één laagje heb je al een mooi egaal laagje aangebracht.

De lipstick blijft wel een uur of 8 perfect zitten volgens Inglot, maar na een hapje of drankje vervaagt deze toch echt wel aangezien het een creamy finish is. Vooral bij vettige etenswaren gaat de lipstick er ook sneller af.


Wat ook fijn is is dat de lipstick vrij is van parabenen en niet op dieren is getest!


Ik heb deze lipstick dus cadeau gekregen, maar op de site van Themakeupspot staat deze €13 geprijst. Zeker de moeite waard om deze even te testen.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)