Too Faced - Peach Mist Mattifying Setting Spray

Follow my blog with Bloglovin
Ik was de laatste tijd niet meer zo een fan van het merk Too Faced omdat hun producten steeds meer en meer op elkaar begonnen te lijken. Steeds andere collecties, maar steeds dezelfde kleuren die we in voorgaande collecties ook al zagen. 

Ik kocht er dan ook al een tijdje geen producten meer van, tot op het moment dat de Sweet Peach collectie gelanceerd werd. De gehele collectie vond ik dan ook meteen geweldig. Omdat het een beetje te duur was om alles aan te schaffen in één keer, koop ik af en toe eens een product bij om te testen. Vandaag is dit de Peach Mist uit de collectie. Dit is een mattifying setting spray om je make-up langer goed op zijn plaats te laten zitten en je een mat effect te geven .


De verpakking ziet er heel erg mooi uit zoals de gehele collectie. Deze heeft een ombre roze kleur en is afgewerkt met gouden details. Heel erg mooi. En natuurlijk staat er een perzik op de verpakking want daar draait de gehele collectie om.

Ook de producten zelf hebben een perzik geur  en zoete vijgen waaronder ook deze face mist. Ik moet zeggen dat deze mij niet echt aan perzik doet denken, maar aan een kokosnootgeur. Niet echt mijn ding...


De nevel van het spuitje is aangenaam en fijn en het verfrist het gezicht meteen. Het product doet zijn werk want het matteert je makeup meteen wanneer je glans op je gezicht hebt. Ook absorbeert deze de olie op je gezicht als je last hebt van een vette huid.


Omdat ik deze eerst wou testen en niet meteen een fullsize product wou kopen, kocht ik een travel size product om mee te beginnen. Deze kostte €17,50 en is hier verkrijgbaar bij de Franse Sephora (geen douanekosten). Een fijn product maar de all nighter spray van urban decay is nog steeds mijn favoriet!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)