Zoella Beauty - Mini Shoplog

Nu Boozyshop ook de producten van You Tube ster Zoella verkoopt (Zoella Beauty), ben ik helemaal enthousiast. Ik wou al verschillende producten bestellen via een Engelse webshop, maar had het tot nu toe niet gedaan. Heel erg blij dat ze hier dichter ook verkrijgbaar zijn! Bij drogisterij Di kan je ook Zoella producten krijgen, maar beide webshops hebben andere producten van verschillende collecties. De producten van vandaag zijn enkel van Boozyshop!

Jammer genoeg kan je nooit op voorhand weten hoe de producten zullen ruiken en werken, maar de meeste producten van voorgaande collecties waren mij allemaal bevallen, dus bestelde ik nog 3 andere producten die ze onlangs hadden toegevoegd samen met nog andere spulletjes zoals make-up tassen enz...


Pink Bath Wafers

Dit product van de Jelly and Gelato collectie is een hydraterende fizzer (soort bubble bar van Lush) die Shea boter en glycerine bevat om je huid intens te hydrateren. De geur is voor mijzelf iets te sterk en bloemig maar dat is natuurlijk persoonlijk. De geur is een mix van granaatappel- en vlierbloesem extracten die ook de huid een oppepper geven. Ook de verpakking is superleuk en zomers!


De bedoeling van dit product is dat je een stuk van de bok afbreekt en dit onder het stromend water houdt totdat deze is opgelost! Een blok kost €6,95.



Jelly en Gelato Gelat'eau Body Mist

Van dezelfde collectie als de bath fizzer is er ook een body mist met de naam Gelat'eau, dé bekende Zoella geur. Zoals ik al zei is deze persoonlijk niet mijn favoriet, maar ik zal deze wel gebruiken. Ook deze bevat romige, bloemige en fruitige geuren op basis van vlierbloesem en granaatappel. Het is absoluut een zomerse geur maar kan er ook in de wintermaanden door! Deze kostte trouwens €10,95.


Bath Latte Bath and Shower Milk

Als laatste kocht ik deze super schattige Bath and Shower milk met de naam Bath Latte. De verpakkingen van Zoella Beauty zijn stuk voor stuk geweldig! Deze lijkt op een melkflesje en ziet er super leuk uit.

Dit douche- en badproduct bevat zoete amandel, cacao en honing en heeft een vanille-achtige geur. Het product zorgt ervoor dat de huid wordt gevoed en dat je huid satijnzacht aanvoelt. Ook heel fijn is dat deze geschikt is voor de droge huid, waar ik enorm last van heb. Dit product is alvast mijn favoriet van de 3 aangezien deze een andere geur heeft. De overige producten zijn ook fijn, maar iets minder mijn ding omwille van de geur.

Dit flesje kost €7,95.


Dit waren de productjes die ik voorlopig nog kocht. Wat vinden jullie van deze producten? Hebben jullie al iets getest van Zoella Beauty? Zoja, wat is jullie favoriet?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)