Makeup Revolution x Sophx - Extra Spice Eyeshadow Palette + Cake Lipstick

Na het grote succes van de vorige samenwerking tussen Makeup Revolution en You Tuber Sophdoesnails, hebben ze de opnieuw een collectie op de markt gebracht. Opnieuw een superleuke oogschaduwpalette en een 3 nieuwe nude lipsticks zijn nu te koop! Ikzelf kocht de palette en één van de nieuwe lipsticks die mij het meeste aansprak. Zijn jullie benieuwd naar de productjes? Lees dan lekker verder!


De buitenste verpakking van de oogschaduw palette ziet er niet hetzelfde uit als de vorige. Dezelfde kleur en uitzicht. Aan de achterzijde zie je al een weergave van de kleurtjes en hun namen.


De verpakking van de palette zelf heeft een prachtige rosé gouden kleur en de voorkant weerspiegelt helemaal. Heel erg mooi!


Ook de binnenzijde ziet er heel erg leuk uit. Op de één of andere manier sprak deze palette mij heel erg aan qua indeling van de kleuren. Op het eerste zicht dacht ik meteen "zo een palette heb ik nog niet" terwijl ik al heel wat palettes heb en zeker en vast elke kleur uit mijn collectie kan dupen. Toch moest ik deze hebben!

v.l.n.r. Rij 1: Everyday, Running Late, Infinity, Cheesecake, Cookie Dough, Dreams
Rij 2: Vitamin C, Sweet n Sour, Twenty One, Romance, Enchanted, Lakes
Rij 3: Brownies, Chocolate Orange, Mulled Wine, LA Sun, Aurora, Reputation

De pigmentatie van de palette is heel goed. De matte tinten hebben net wat minder pigmentatie maar alsnog komen ze mooi over wanneer je ze swatched. Ze zijn zacht qua textuur en durven een lichte fallout geven wanneer je ze opneemt met een kwast, maar nadat je ze even hebt afgetikt heb je verder geen problemen meer.

Everyday, Running Late, Infinity, Cheesecake, Cookie Dough, Dreams

Vitamin C, Sweet n Sour, Twenty One, Romance, Enchanted, Lakes

Brownies, Chocolate Orange, Mulled Wine, LA Sun, Aurora, Reputation

Ik maakte volgende ooglook met de palette...






Verder kocht ik ook nog een lipstick uit dezelfde collectie met de naam Cake. Ook de verpakkingen van de lipsticks zijn met de rosé gouden kleur afgewerkt. Verder is de onderkant mat wit van kleur. Heel erg mooi afgewerkt!



De lipstick heeft een roze nude kleur en heeft een creamy, satijnen finish. De lipstick is wederom goed gepigmenteerd, maar doordat deze creamy van textuur is vervaagt deze sneller na een hapje te eten of wat te drinken. Verder is dit een mooie lipstick die iedereen wel mooi staat.



De lipstick voelt heel erg fijn aan en is zeker en vast mooi qua kleur.


Ook deze keer weer een super leuke collectie en samenwerking. Heel fijne producten en budgetproof! De palette kost €10,95, de lipsticks €4,95 per stuk. De gehele collectie is te koop via Boozyshop.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)