Jeffree Star - Thirsty Eyeshadow Palette

Jeffree Star heeft onlangs weer een nieuwe collectie gereleased waaronder deze Thirsty oogschaduw palette. Deze palette schreeuwt zomer uit en de verpakking deed mij onmiddellijk denken aan waterijsjes met appelsiensmaak! 

De palette heeft een heerlijke gele/oranje kleur (mijn lievelingskleur) die meteen in het oog springt. De oogschaduwkleuren die in de palette zitten, zijn al even zomers en zijn zeker en vast ook eyecatchers. De verpakking is simpel maar zeker en vast eens iets anders en speelser dan anders.


De palette bevat 15 verschillende oogschaduwkleuren waarvan er 10 kleuren een matte finish hebben en 5 overige kleuren die een ultra-metallic finish hebben en een gloednieuwe formule!

V.l.n.r. Rij 1; Parched, Taste buds, Biiiitch!, Kumquat, Stroke
Rij 2; Divine, Filthy Rich, Lick, Snatched, Plunge
Rij 3; Subtle, Quench, Submerge, Splash, Drizzle

Op het eerste zicht zien de oogschaduws er uit alsof ze net dezelfde kwaliteit hebben als de voorgaande palettes die ik enorm fijn vond werken. Wanneer ik ze swatch voelen ze even zacht aan als de voorgaande. Wanneer je de oogschaduws opneemt met een kwast (vooral de matte tinten), krijg je zeker kickback maar wanneer je ze even aftikt is dit al verdwenen.

De oogschaduws blenden mooi op de huid en wanneer je ze swatched op je arm zien ze er veelbelovend uit, maar dan komt het grote nadeel... Wat mij meteen opviel wanneer ik de oogschaduw aanbracht op mijn ogen, is dat de pigmentatie wegviel. De felle tinten die ook mooi swatchte op mijn arm, waren nauwelijks zichtbaar op mijn ogen, wat heel erg jammer was. Ook opbouwen hielp niet... Misschien dat dit wel aan de nieuwe formule ligt.

Rij 1 


Parched, Taste buds, Biiiitch!, Kumquat, Stroke

Rij 2

Divine, Filthy Rich, Lick, Snatched, Plunge

Rij 3

Subtle, Quench, Submerge, Splash, Drizzle


Zoals je kan zijn zijn de fellere tinten zoals de kleur Submerge qua pigmentatie heel erg tegenvallen. De kleuren zien er enorm flets uit en het geheel oogt niet zo mooi. Ik ga zeker en vast nog een aantal keren het palette proberen om te kijken of ik nog steeds hetzelfde probleem blijf hebben met andere tinten, maar voorlopig is deze niet zo een favoriet jammer genoeg.




De thirsty palette kan je binnen Europa (geen douanekosten) krijgen via Themakeupspot.nl en Beautybay.com .Deze kost €50. Alhoewel deze palette niet mijn favoriet is, kan ik jullie wel zijn voorgaande palettes aanbevelen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)