W7 - Chunky Lips Lip Balms

Ik heb al meerdere chunky lipbalms geprobeerd zoals die van Clinique en Catrice en vond deze altijd fijn werken. Nu heeft ook het merk W7 (bekend van het "In the Nude" en "In the Buff" palette) een aantal van deze lippenbalsems uitgebracht. Deze heten de Chunky Lips.  Ik hen er 6 besteld en ga ze vandaag aan jullie laten zien.



Er zijn in totaal 6 kleurtjes beschikbaar en hebben een mooie variatie aan kleuren. De verpakking is simpel en niet echt stevig van kwaliteit. Mijn "In the Nude palette" ging al kapot voordat ik hem zelf nog maar had gebruikt. Ook bij deze lippenbalsems is er al ééntje gesneuveld. de lippenbalsem is gewoonweg uit de verpakking gevallen, jammer!

Hieronder zie je de verschillende lippenbalsems:

1. Sumptuous




2. Glamorous




3. Scandal




4. Spontaneous 




5. Sultry




6. Delicious




De lipsticks hebben een handige draaiknop onderaan de verpakking zodat je de potloden niet hoeft te slijpen. Ze hebben een romige textuur en brengen heel makkelijk aan. De enige lippenbalsem die niet zo mijn favoriet is, is Glamorous. Op de een of andere manier ziet hij er raar uit op mijn lippen. Voor de rest zijn dit prima lipproducten, maar de verpakking kon beter. 

Je kan deze lipproducten kopen via Boozyshop.nl. Deze kosten €2.95 per stuk. Een mooie prijs!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ziet er erg goed uit!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)