MaskerAide gezichtsmaskers

Als ik heel eerlijk mag zijn... Ik heb deze productjes gekocht vanwege hun verpakking. Shame on me, ik weet het. Ik kon het niet weerstaan om deze gezichtsmaskertjes te kopen en ook te testen. Want zeg nu zelf, wanneer je ze in de winkel zou zien, zou je ze ook wel willen proberen, enkel en alleen al omwille de verpakking. Ik zag deze maskertjes op de webshop alicejo.com wanneer ik mijn W7 palette bestelde.  


Je kan deze maskertjes in 6 verschillende varianten krijgen waaronder deze 2. Ik kocht het Beauty Rest'ore masker en het Pre Party Prep masker. De andere varianten zijn het All nighter masker, het Detox Diva masker, het I don't wanna grow up masker en ook nog het Weather warrior masker.



Ik heb enkel het Beauty Rest'ore masker gebruikt. Voor wie geen fan is van lavendel, het masker heeft een lavendelgeur maar het is niet zo sterk. Ikzelf ben ook geen fan van lavendel, maar ik had er geen last van. De maskertjes moet je niet op je gezicht smeren. Het zijn sheet masks (papieren vel gedrenkt in crème). Je haalt het uit de verpakking en je plaatst het vel zo dat je neus, ogen en mond overeen komen met de openingen van het vel. Maak dat het vel goed op je huid ligt en wrijf de randjes goed op je huid aan. Niet schrikken, want dit masker voelt heel erg koud aan. Leuk voor op warme dagen wanneer je wat verkoeling wilt.





Let op wanneer je het masker uit de verpakking haalt, want het papier is heel erg goed doordrenkt en het kan gaan lekken. Wanneer je op bed gaat liggen of in de zetel, leg je best een handdoek onder je hoofd.

Laat het masker een 10 tot 20-tal minuten op je huid liggen en lees ondertussen een boek of kijk tv.

Daarna haal je het masker voorzichtig af je gezicht en wrijf je de overtollige crème op je gezicht en hals goed in. Dit werkt heel verfrissend.
Ik vind het masker heel erg fijn aanvoelen. Het is wel koud, maar dat is juist het leuke eraan, dat je huid wordt verfrist. Ondanks ze fijn zijn, zijn ze wel wat aan de dure kant. Je betaald €5.95 voor een masker dat je maar éénmaal kan gebruiken.


Al bij al zijn het leuke en goed werkende maskertjes. Mijn huid voelde verfrist en zacht aan. Zeker een aanrader voor mee te nemen in je tas of voor op vakantie.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)