Barry M - Summer Love & Natural Glow Palette

Onlangs zocht ik naar een product in de webshop Alicejo.com en kwam ik tijdens mijn zoektocht deze twee leuke palettes tegen. Ik heb het over de Summer Love palette en de Natural Glow palette.


De Summer Love palette heeft 6 goed gepigmenteerde oogschaduwkleuren en een creamy highlighter. Deze palette bevat mooie en zachte lente/zomerkleurtjes waarmee je mooie subtiele ooglooks kan maken. De verpakkingen zijn langwerpig en bevatten een handige spiegel. Ook krijg je 2 sponsapplicators erbij. Persoonlijk gebruik ik deze niet, maar toch leuk als je ze erbij krijgt. De kleurtjes en highlighter hebben geen namen.

De oogschaduwkleuren









De highlighter





De Natural Glow palette heeft dan weer 6 goed gepigmenteerde oogschaduwkleuren (bruintinten) en een poederblush in zacht roze.

De oogschaduwkleuren










De blush





Voor wie op zoek is naar een mooi en handig palette die niet te duur is kan ik deze aanraden. Deze palettes kosten €9.99 per stuk en kan je vinden bij Alicejo.com

xx Kimberley

Reacties

Milanka zei…
I love the Natural Grow Palette <3
It's my favorite too :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)