MUA Nagellakjes

Een tijdje terug bezocht ik de webshop van MUA (muastore.co.uk) en kocht ik een aantal spulletjes waarvan ik er al een paar liet zien aan jullie. Ook kocht ik 6 nagellakjes van dit merk en deze laat ik vandaag aan jullie zien.




De flesjes hebben een simpele standaard verpakking met het logo van MUA in het flesje. Niks speciaals qua verpakking. Er zijn nog meer verschillende kleurtjes beschikbaar, die kan je vinden via de webshop. Dit zijn de kleurtjes die ik kocht:

Lush Lilac





Bright Pink





Sweet Peach





Cherry Blossom





Bold Blue




Leapfrog






Wanneer je de lakjes op je nagels aanbrengt heb je zeker meer dan één laagje nodig. Voor sommige lakjes zijn drie laagjes zelf nog niet genoeg (zie sweet peach & bold blue). Ook zijn de lakjes veel te 'lopend' en daardoor knoei je ook veel. Ze zijn niet erg handig om aan te brengen door het te kleine kwastje en ze hebben ook een tijdje nodig om te drogen.

De lakjes zijn niet slecht qua prijs/kwaliteit aangezien ze maar €1.26 per stuk kosten. Goed voor meiden met een klein budget. Ikzelf zal ze verder geen andere kleurtjes meer aanschaffen van deze lijn.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat een mooie lakjes. Vooral Bright Pink!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)