2B Feathers Topcoat

Op instagram zie ik veel meiden foto's posten van nailart. Daarvoor gebruiken veel verschillende topcoats en lakjes voor. Ik vindt het leuk om zo inspiratie op te doen. Natuurlijk heb ik ook al veel topcoats in mijn collectie zitten, maar toen ik deze zag in het Kruidvat vond ik ze te leuk op te laten liggen!

De flesjes hebben de namen Feathers Green & Feathers Pink. Om de topcoats goed aan jullie te kunnen laten zien heb ik ze aangebracht boven een zwart nagellakje van Rimmel in de kleur 080 Black Cab.

Feathers Green





Feathers Pink







De topcoats zijn mooi in het flesje, maar voor ze eruit te krijgen is het zo makkelijk niet! Na een laag of 8 kreeg ik eindelijk een beetje van deze "veertjes" op mijn nagels. Wanneer je ze eindelijk wel op je nagels hebt gekregen zien ze er wel tof uit, maar heel speciaal vind ik ze niet echt. Leuk voor eens iets anders op je nagels te hebben, maar niet voor alledaags.

Ook was het niet evident om ze achteraf van je nagels te krijgen. De "veertjes" blijven overal aankleven en zijn niet zo makkelijk af te krijgen.

Er waren nog meerdere kleurtjes beschikbaar in de winkel. Ik kocht deze lakjes bij Kruidvat en betaalde €3.95 per stuk.

 xx Kimberley


Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)