Skin Food - Sugar Bloom Shadow Box

Ik ben gek op oogschaduw palettes en vooral diegene die bruintinten bevatten. Ook moeten ze handig zijn om  mee te nemen zodat ze niet al te veel plaats innemen. Ik heb eentje gevonden die precies aan deze normen voldoet. Ik heb het over de Sugar Bloom Shadow Box van Skin Food.

Dit schattige oogschaduwdoosje bevat 3 bruintinten (meer heb je niet nodig om een leuke ooglook te maken) en is ook nog eens superhandig om mee te nemen aangezien hij niet groot is. Bovendien ziet het er nog cute uit ook! Wat willen we nog meer...






Bij het oogschaduwdoosje zitten ook een redelijk groot spiegeltje en een dubbelzijdige sponsapplicator.
Hieronder zie je enkele swatches.




De pigmentatie van deze oogschaduwkleuren zijn super! Ik zou durven zeggen dat deze drie kleurtjes dupes zouden kunnen zijn van de Naked palette. Wel bevatten ze alle drie glitters. Voor wie daar geen fan van is zou ik het afraden ze te kopen. Ze brengen makkelijk aan en blijven een degelijke tijd op je ogen zitten.

Dit doosje is zeker goedgekeurd! Je kan hem vinden in de webshop Allurelle.nl voor €8.49.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)