It's Skin - Babyface petit blushers

De webshop Allurelle.nl die ik nog maar net heb ontdekt heeft heel wat leuke en schattige spulletjes te koop waaronder deze schattige blushers. Hier wordt ik instant blij van! Ik kocht de kleurtjes Lovely Pink en Romantic Rose.




De verpakking aan de buitenkant is al super schattig, maar aan de binnenkant is het even leuk! De blushes komen met leuke make-up sponsjes met strikjes en ook de blush zelf heeft een mooie gravering.


Lovely Pink

Lovely Pink is een mooie zachtroze blush. Hij brengt makkelijk aan met een kwast en is zacht van textuur. De blush heeft geen grote pigmentatie maar geeft wel een mooie glow op je gezicht. De blush is matt en bevat dus geen glitters.






Romantic Rose

Romantic Rose is net dezelfde blush als lovely pink, maar heeft een donker roze kleur. Deze blush bevat wel glitters, maar ze zijn subtiel wanneer je ze aanbrengt.  Even mooi als de andere blush!






Het zijn allebei prachtige blushes en doen hun werk. Het enige nadeel is dat er niet zoveel product in de verpakking zit. Je krijgt maar een heel klein laagje op de bodem van het doosje, de meerderheid van de verpakking is het sponsje! De doosjes mochten iets groter en er zou wat meer product in gemogen hebben! Natuurlijk is dit niet de schuld van de webshop!

Als je bij Allurelle.nl wil bestellen? Doen! Ze zijn erg vriendelijk, alles is supergoed en stevig beschermd bij de verzending en je hebt supersnel je bestelling in huis. Ik woon in België en ik had de dag nadien al mijn pakketje in handen! Dat noem ik service!

De blushes kosten €7.99 (incl btw) per stuk!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)