W7 adventkalender - DAG 6

Welkom bij dag 6 van de beauty adventkalender blogpost! Zoals ik al zei gisteren, hoop ik vandaag op een iets ander product dan de vorige dagen. Ik kreeg al 3 glitterlakjes en zou graag eens iets anders vinden :) Laten we hopen en kijken!


Wanneer ik het vakje opendoe zit zie ik tubetje tevoorschijn komen. Eerst dacht ik dat het een lipproduct was, maar het is een foundation! Hoe cute is dit :) Lekker klein en handig voor onderweg.
Ook is het dan nog eens de juiste kleur voor mij. Er staat geen naam of kleur op de verpakking. Dit vind ik het jammere eraan. Mocht ik deze exacte kleur willen kopen nadien in de winkel weet ik niet wat ik moet zoeken. Dus W7, als je dit leest ... denk eraan! :)





Dit is ook een productje die ik zeker zal opgebruiken. Hij werkt heel fijn maar is niet superdekkend. Deze lijkt meer op een bb cream dan op een foundation, maar het blijft een goed product.

Tot morgen!

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Heel schattig dit! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)