Make-up Revolution - Salvation Palette Dia De Los Muertos

Vandaag heb ik een heel erg leuke palette voor jullie van het merk Make-up Revolution. Dit is een budgetmerk die de laatste tijd heel erg populair is in make-up land. Ze hebben een heel erg groot assortiment palettes en vandaag laat ik jullie hier één van zien. Deze heet de Salvation Palette Dia De Los Muertos. 

 

Jullie kennen ongetwijfeld wel de Sugarskulls. Er zijn talloze make-up tutorials op You Tube te vinden hierover. Ook staat er op de verpakking een mooie Sugarskull afgebeeld. Heel leuk gedaan dit.


De palette bevat in totaal 18 tinten waarvan 12 shimmerkleurtjes en 6 matte kleuren. Er zitten zowel neutrale kleurtjes in (zowel shimmer als mat) en ook wat fellere kleurtjes, zodat je diverse ooglooks kan creëren. Ook zit er in de palette een grote spiegel, handig voor onderweg.



Voor een budgetmerk zijn deze kleurtjes heel erg goed gepigmenteerd, ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben hierdoor. De kleurtjes zijn heel zacht van textuur en hebben totaal geen fallout! Ik kocht eerder ook al producten van Make-up Revolution en ik ben nog geen enkele keer teleurgesteld geweest. Echte aanraders!

Love Life/ Laugh More/Redemption is Near/Get Busy Living/Affirmation/Get out there

Live Life/Smile/Salvation is inside/Or get busy dying/Celebrate Life/Turn the tv off

Theres no time to waste/There is always a way back/Comeback Queen/Go and get the world/ Live with passion/Be You

De palette is te koop via de webshop Beauty88 en kost maar €7,99! Zoek je nog een leuk kerstcadeautje? Dan is deze zeker een hit!

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Wat een leuk palette, mooie kleuren! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)