Nicka K New York - Perfect Eighteen colours oogschaduw palette - Eclipse

Ik kocht deze palette via de website van Freshmintcosmetics. Ik kocht deze palette omdat de kleuren mij heel erg mooi leken. Eerst twijfelde ik of ik de palette wel zou bestellen aangezien deze maar €5,49 kostte en ik was bang dat het een slechte kwaliteit zou hebben. Ik ben toch bezweken en heb de palette dus besteld. Vandaag geef ik jullie een review van de Nicka K New York - Perfect Eighteen colours oogschaduw palette - Eclipse. 

 

Nicka K is een Amerikaans merk dat al sinds 1995 heel erg mooie make-up producten maakt. Professionele make-up met een hoge kwaliteit en een zeer betaalbare prijs! En ik moet zeggen, dit klopt helemaal! Ik heb deze palette getest en WAUW! Wat een prachtige palette.


De 18 kleuren die in de palette zitten zijn super gepigmenteerd en hebben een ongelofelijk mooie glans! Vooral die gouden kleur is mijn favoriet! Ook de roze en paarse kleurtjes zijn prachtig! De kleuren zijn heel erg zacht van textuur, geven absoluut geen fallout, blenden makkelijk en blijven uren op je ogen zitten zonder te verschuiven! Wat kan je nog meer wensen? Er zitten zowel matte als metallic kleuren in deze palette die je perfect kan combineren met elkaar.

Ook de kleuren zijn makkelijk met elkaar te combineren en je kan zowel een neutrale ooglook als een donkere avondlook mee maken. Ideaal.

Ook zitten er 2 grotere vakjes in de palette met een witte en zwarte kleur. De witte kleur is mat en dient als highlighter voor onder je wenkbrauw en in de binnenste ooghoeken. De zwarte kleur kan je dan alweer gebruiken als eyeliner.

Hieronder zie je enkele van mijn favoriete kleurtjes geswatched.


Kortom een heel erg mooie en perfecte palette voor mensen die ofwel een klein budget hebben ofwel gewoon een nieuwe goede palette willen :) Een ideetje voor eindejaarsgeschenk misschien? Ik ben alvast verkocht aan deze palette.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Mooi palette! De roze en paarse tinten zijn mooi.
Karlien zei…
oh wow prachtig palette
hele mooie kleuren en het pigment is zeker ook ok

liefs
karlien

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)