Catrice - Limited Edition Viennart Nagellakjes

Momenteel ligt de nieuwe limited editie collectie van Catrice in de winkels, Viennart genaamd. Ik kocht daar een aantal productjes van en vandaag laat ik jullie daar een paar van zien. Meestal koop ik geen nagellakjes uit de LE collecties omdat ik ze niet echt leuk vindt, maar deze vond ik zo mooi dat ik het niet kon weerstaan. In totaal zijn er 4 kleuren beschikbaar, maar ik vond deze 3 het leukste.
Ik kocht de kleurtjes C02 Vienna Rose Woods, C03 LilART Lily en C04 ARTful Red.



De kleurtjes uit deze collectie zijn heel erg mooi van kleur. Vooral C03 en C04 zijn hele leuke kleurtjes voor de kerstdagen. Ze hebben een heel erg fijne en dikke kwast die ervoor zorgt dat je in één keer je hele nagel kan lakken! 

De lakjes zijn goed dekkend, brengen makkelijk aan en hebben maar 1 laagje nodig mocht je willen. Ik heb op de foto's 2 laagjes aangebracht voor het zekerste en dit is meer dan genoeg! Ze bevatten allemaal glittertjes. De kleur C02 heeft een lichte gouden shimmer, de andere kleurtjes hebben een heleboel glitter in zich. Heel erg fijn.

C02 Vienna Rose Woods



C03 LilART Lily



 

C04 ARTful Red





Zijn jullie ook benieuwd naar deze lakjes? Je kan ze vinden in de Catrice schappen bij Kruidvat! Maar haast je want dit zijn LE! Ze kosten €2,79 per stuk

xx Kimberley 





Reacties

Unknown zei…
Wauw! Verliefd op alle drie de pakjes! <3
Unknown zei…
De eerste en de laatste vind ik erg mooi.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)