Boeken Shoplog

Toen ik nog in het middelbaar zat, las ik nooit graag en zou je heel wat moeite moeten doen hebben eer ik een boek zou gelezen hebben. Nu zou ik een ganse dag in een boek kunnen verdwalen. Waar ik helemaal blij van wordt zijn het themaboeken zoals make-up boeken, enz... Ik heb de laatste tijd een aantal verschillende boeken gekocht en die wil ik vandaag met jullie delen.

De trend van het moment zijn kleurboeken voor volwassenen. Deze boeken zijn ideaal om te ontstressen of gewoon even iets anders te doen. Misschien een leuke ontspantip om tijdens de examenperiode eens een kleine pauze te houden. Er zijn heel veel soorten van deze kleurboeken beschikbaar en je kan ze overal kopen bij bijvoorbeeld Standaard Boekhandel, Blokker, Action, ...
Ik kocht deze kleurboeken bij Blokker voor €9,99 per stuk.



Hieronder enkele voorbeelden van kleurplaten





Een leuke blog die ik enkele weken terug heb ontdekt is Glam at Heart. Deze blog wordt gerund door een toffe madam met de naam Elfi de Bruyn. Ze is dol op nail art en deelt haar liefde voor nagels en alles daaromtrent met iedereen op haar blog, maar ook in haar 2 nail art boeken (Happy Nails & Happy Nails 2) waarin ze stap voor stap toont hoe je toffe nagels kan toveren.  Ik heb haar boeken ook aangeschaft en wat zijn ze leuk! Deze boeken zijn een tof eindejaarsgeschenk voor meiden die gek zijn op nagellakjes en nail art. Je kan deze boeken vinden via bol.com.




Hieronder enkele voorbeelden.





Dit volgende boek zag ik toevallig liggen bij Standaard Boekhandel. Het boek heet Make-up - persoonlijke schoonheid en iconische tutorials en is geschreven door make-up artist Sabine Peeters. Ik bekeek het eens maar nam het niet mee naar huis. Later kreeg ik er een beetje spijt van dat ik hem niet had gekocht en besloot dit boek eens op te zoeken via bol.com (echt een aanrader als je een boek niet vindt). Daar vond ik het en heb het ook meteen besteld.


In dit boek toont make-up artist Sabine Peeters verschillende tutorials hoe je je make-up aanbrengt zoals de sterren. Zo toont ze o.a. tutorials hoe je je make-up draagt zoals Emma Stone, enz... Een heel erg interessant boek om te hebben.





Over een interessant boek gesproken. Dan is dit er zeker één! How blogs work van Stephanie Duval is een ideaal verzamelboek voor mensen die een blog hebben. Het boek bespreekt verschillende hoofdstukken die over bloggen gaan zoals tips hoe je start met bloggen, hoe je meer volgers kan krijgen, en de do's en don'ts van het bloggen. Echt een aanrader. Je kan het vinden via deze link. Het boek kost €19,99.





Nog een make-up boek dat ik onlangs kocht is het boek Make-up van Michelle Phan. Deze bekende You Tuber (haar kanaal vindt je hier) en make-up guru heeft nog maar net haar eerste boek gelanceerd en natuurlijk wou ik deze ook in mijn collectie. Een leuk boek over make-up, beauty, fashion & Lifestyle met hele mooie foto's. Let wel op! Het boek is enkel te koop in het engels en kost . Je vindt het hier. Het boek is te koop voor €16,99.





Als laatste kocht ik dit One line a day - A five-year memory book. Dit is een soort dagboek voor jezelf. Met dit dagboekje kan je 5 jaar lang elke dag je doen en laten noteren. Wel heb je geen pagina's lang om te schrijven maar 5 kleine lijntjes. Zo schrijf je beknopt het belangrijkste op wat je die dag hebt gedaan. Heel leuk om eens terug te lezen! Het boekje is heel klein en handig om mee te nemen. Ook zijn de zijkanten van het dagboekje heel erg mooi afgewerkt met een gouden rand. Een leuk boekje om te krijgen. Je kan dit hier vinden voor €14,99.





Dit zijn de boeken die ik onlangs kocht. De boeken zijn heel divers en zijn zeker allemaal geschikt om als kerstcadeau aan iemand te geven! Wat vinden jullie? Mochten jullie ook nog tips hebben voor leuke boeken, laat het me gerust weten bij de comments!

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Dat zijn wel hele leuke boekjes! X
Dank je :) Mocht er iemand nog zulke boekjes weten, laat gerust iets achter van comment :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)