Real Techniques Duo-fiber collection

De populaire You-Tube guru Samantha Chapman (Pixiwoo op You Tube) heeft al heel wat succes geboekt met haar populaire make-up kwasten die overal te koop zijn. Momenteel zijn deze populair bij heel wat beautyfanaten. Ook ik heb al een aantal kwasten gekocht een tijdje geleden. Ook deze keer heb ik mij opnieuw een setje van 3 kwasten aangeschaft.





Dit setje heeft de naam "Duo-fiber collection" en is een Limited editie setje. Deze keer zijn het geen paarse, oranje of roze kwasten, maar witte. Zoals ik al zei bevat dit setje 3 kwasten met daarin een gezichtskwast, een contouringkwast en een blendingkwast voor de oogschaduw.









Wat me altijd meteen opvalt is hoe licht deze kwasten wel zijn. Daarom zijn ze ook zo makkelijk te gebruiken. Ook de kwasten zelf zijn simpel maar mooi. Tot nu toe vindt ik het de beste kwasten die er zijn.
Voor wie met make-up wil beginnen en goede kwasten zoekt, kan ik je deze aanraden. Voor deze supergoede kwasten betaal je niet zoveel als die van bijvoorbeeld MAC. Voor dit setje betaalde ik €27,50. Ik kocht deze bij Alicejo.com. Daar kan je ook alle andere kwasten van Real Techniques bestellen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)