MUA Oogschaduw palettes

Onlangs maakte ik kennis met een nieuw make-up merk, MUA (Make-Up Academy) genaamd. Dit merk is enkel verkrijgbaar in het Verenigd Koninkrijk, dus mocht je toevallig daar naartoe reizen kan ik jullie aanraden eens een kijkje te nemen bij Boots of Superdrug. Ik kocht mijn palettes niet in deze winkels, maar via Ebay.

Ik zag deze pallettes al op verschillende blogs de revue passeren. Ze worden vergeleken met de naked pallettes van Urban Decay, alleen dan een pak goedkoper. Ik wou dit natuurlijk met mijn eigen ogen zien, dus heb ik ze ook besteld. De pallettes heten Undressed en Undress me too. Er zijn ook nog andere pallettes beschikbaar.

Undress me too pallette:







Undressed pallette:




Deze palletjes doen me een beetje denken aan die van Sleek. Ik heb de oogschaduwen getest en ik ben zeer onder de indruk van deze pallettes. Ze hebben een super pigmentatie, ze voelen zacht aan, blenden makkelijk en blijven een tijdje zitten. Deze zijn inderdaad een heel goede dupe voor de Naked pallettes van Urban decay. Voor wie Urban Decay te duur vindt, maar toch graag de Naked pallettes in huis zouden willen halen, kan ik jullie deze heel erg aanraden!

Zoals ik al zei kocht ik mijn pallettes op Ebay. Ik betaalde ongeveer €6 per pallette, dus een heel stuk goedkoper dan die van Urban Decay, die ongeveer €40 kosten!

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
erg mooi palette xx
Ik heb de tweede ook. Meegenomen uit Londen! Ze zijn inderdaad goed en voor een leuk prijsje!
Ja idd, lekker budgetproof :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)