Nail of the day

Mijn favoriete nagellak van het moment zijn de lakjes van L'oréal color riche. Ik heb jullie al een aantal lakjes  hiervan getoond en elke kleur die ze hebben vind ik supermooi. Ik kon het niet laten en heb terug een lakje van deze lijn gekocht. Deze keer een barbie roze kleur die geweldig is voor deze zomer. De kleur heet 827 Acid Watermelon.






De lakjes brengen makkelijk aan, drogen snel, en blijven lang op je nagels zitten. Bovendien hebben ze een waaier aan verschillende kleurtjes. Mocht ik kunnen kocht ik elk kleurtje. Deze lakjes zijn te koop voor €5,99 per stuk bij de drogisterij. Zijn jullie bekend met deze nagellakjes? Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Lijkt wel alsof je er een donker roze lakje onder hebt! Echt mooi kleurtje, ik heb ook verschillende lakken van L'Oreal en ze zijn prachtig!
Ja idd ik vind ze ook erg mooi :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)