Urban Decay - Oz, the great and powerful palettes

Jullie weten alvast wel dat ik een heuse fan ben van de producten van Urban Decay. Ik heb dan ook al een aantal pallettes van hen in mijn collectie. Deze keer ben ik gezwicht voor hun nieuwe pallettes, namelijk die van de Oz collectie. Deze pallettes zijn gebaseerd op de film Oz, the great and powerful die momenteel in de zalen te zien is. Er zijn twee pallettes uitgebracht. De Glinda palette en de Theodora palette (vernoemd naar de goede en de slechte heksen in de film). Ik kon het natuurlijk niet laten en heb ze alle twee gekocht.



Laten we beginnen met het Theodora palette. Deze palette bevat 6 verschillende oogschaduwen waarvan 2 oogschaduwen nog eens opgesplitst zijn in 2 verschillende kleurtjes. De oogschaduwpotjes kan je gemakkelijk uit de palette halen en in een andere steken. Ook krijg je bij deze palette een Urban Decay 24/7 glide on pencil (eyeliner) in black en een Urban Decay Super-Saturated High-gloss lip color.



Urban Decay heeft altijd heel mooie verpakkingen. Deze van Oz zijn tot nu toe één van de mooiste vindt ik.

 De kleuren van links naar rechts: boven: Broken/Beware/Bewitch
                                                   onder: West/Spell/Jealous

 

De oogschaduwkleuren van Urban Decay zijn stuk voor stuk heel erg gepigmenteerd en blijven ook heel lang zitten.


 Deze eyeliner is één van de beste in make-up land. Zoek je dus een heel goede eyeliner kan ik je deze ten sterkste aanraden. Ze zijn wel wat aan de prijzige kant als je ze alleen koopt. Er zijn nog een heleboel andere kleuren beschikbaar in de winkel mocht je een andere kleur willen. De eyeliner is heel erg romig en brengt supermakkelijk aan.



Dan hebben we ook nog de high-gloss lip color die je bij het palette kreeg. Voor wie van een mooie rode lip houdt zal dit product best weten te waarderen. De rode kleur is een echte "sneeuwwitjesrode kleur". Deze lip color is ook heel erg romig, brengt makkelijk aan en blijft lang zitten. 







Dan hebben we ook nog de Glinda palette. Aangezien de Theodora palette meer donkerdere kleuren bevat, heeft deze palette meer lichtere kleuren in zijn assortiment. Persoonlijk hou ik liever van dit soort kleurtjes voor een mooie ooglook.





 De kleuren van links naar rechts: boven: Tornado/Aura/Magic
                                                   onder: Illusion/Oz/South

 Tornado/Oz/South


Deze eyeliner heeft de kleur Rockstar en is ook en 24/7 glide-on pencil.




Deze lipkleur is veel lichter dan de felrode in de Theodora pallette.




Zoals altijd heb ik geen slecht woord te zeggen over de producten van Urban Decay. Ik kan ze iedereen aanbevelen die met make-up wil beginnen, maar ook voor diegene die net zo verslaafd zijn aan make-up zoals ik. De palettes zijn wel niet goedkoop. Ik betaalde €60 voor 1 palette wat heel veel is voor iemand die nog op school zit. Jullie weten dan wel al wat op jullie verlanglijstje te zetten! Ik kocht mijn palettes zoals altijd op Ebay. Wat vinden jullie van deze palettes? Of van de producten van Urban Decay?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)