Calvin Klein Lipproducten

Deze week moest ik bij Blokker zijn om enkele spulletjes te halen. Toen ik aan de kassa aan het aanschuiven was om te betalen viel mijn oog op deze lipproducten van Calvin Klein. Zoals jullie nu al weten kan ik het niet laten om steeds andere producten te testen. En zoals altijd ben ik naar huis gegaan met een paar spulletjes.


Eerst en vooral kocht ik deze drie verschillende lipglossjes. In de winkel mocht je deze niet testen, dus ik moest wel afgaan op de verpakking. Deze drie kleurtjes vond ik wel mooi staan en daarom heb ik ze ook een kans gegeven. Deze lipproducten zijn van de Ultimate edge collectie van Calvin Klein.
De eerste kleur is een zachtroze tint met een lichte shimmer erin. Deze lipgloss heet Bubblegum.




Toen ik de lipgloss aanbracht op mijn lippen was ik een beetje ontgoochelt. De kleur ziet er in het potje heel mooi uit, maar eens je deze op je lippen hebt aangebracht is het een gewone doorzichtige lipgloss.



De tweede kleur heet Shades of pink en heeft een koraalkleurtje. De liptrend van het moment.




Bij deze lipgloss kwam er wel wat kleur vanaf, maar ook niet genoeg om wat over te zeggen. Op de lippen lijkt het net alsof je een doorzichtige gloss op je lippen hebt zitten.



De laatste kleur van deze lijn heet fuchsia.




Over deze kleur was ik wel enthousiast. Eenmaal aangebracht op mijn hand en lippen gaf deze lipgloss een mooi fuchsia kleurtje. Een heel mooi kleurtje voor deze zomer.



Mocht je deze lipglossjes willen testen, zou ik je aanraden om meer voor de donkere kleuren te gaan wanneer je toch een kleurtje op je lippen wilt. Ben je eerder te vinden voor een doorzichtige gloss, ben je natuurlijk beter met de lichte kleurtjes.


Ook kocht ik naast de drie lipglossjes in potjes ook nog een lipgloss van Calvin Klein in een tube. Deze tubes zijn van de Delicious pout collectie en zijn verkrijgbaar in nog verschillende kleuren. Ik heb ze niet allemaal gekocht omdat ik deze eerst wou testen.
Ik heb gekozen voor de kleur Breathless, een mooie lichtroze kleur.



Op de verpakking van de lipgloss staat er "flavored lip gloss". Ik weet niet waarom ze dit er opgezet hebben want deze heeft helemaal geen smaakje. Hij is net als elke andere lipgloss.


De verpakking is een handige knijptube waardoor je je handen niet vuil hoeft te maken.




De kleur van de lipgloss is wel oké, zeker voor een lichtroze kleur. De verpakking is handig, wat goed is voor als je ergens onderweg bent. Wat ik wel vind is dat de lipgloss een beetje te kleverig is naar mijn zin. Ik ben niet zo voor kleverige lipgloss. Voor diegene die dit wel graag heeft, kan ik je deze ten zeerste aanraden!

De producten waren allemaal rond de €2,50. De producten zijn zeker hun prijs waard qua kwaliteit. Hou er wel rekening mee dat de kleuren niet echt tot hun recht komen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)