Juwelen shoplog sieradenkistje.nl + large.nl

Hallo,

Vorige week had in een bestelling geplaatst bij de webshop Sieradenkistje.nl. Ik heb er in het verleden al een paar bestellingen geplaatst en was er heel tevreden mee. Ook deze keer werd mijn pakketje snel geleverd met leuke en betaalbare sieraden. Kijken jullie mee wat ik heb gekocht?


 Armband "beaded cuff" Red/pink/cream - €8,95


 Armband "Popular" - €8,95

 Deze oorbellen zijn uitverkocht op de site. De prijs was ongeveer €4,95

 Armband "gold & black infinity" - €4,95

Statement ketting "big bubbles" zwart - €13,95

Statement ketting "big bubbles" Yellow- €13,95

 Statement ketting "big bubbles" Hot pink - €13,95

Statement ketting "black beauty" - €8,95

 Deze vindt ik niet meer terug op de site!

 Dit armbandje zat als cadeautje bij mijn bestelling



Ook had ik een bestelling geplaatst op large.nl waaronder deze oorstekers. Deze zijn zeker mijn favoriet!


Silver flower star - €7,99

Ik ben blij met alle spulletjes die ik heb gekocht. Enkel moet ik nog eens zoeken hoe ik juist de bubblekettingen zou combineren met mijn kleding. Hebben jullie suggesties hoe jullie deze kettingen zouden dragen?

xxKimberley

Reacties

Jouvence zei…
de oorstekers van large zijn erg mooi.!
Dank je! Ja hé, ben er super blij mee :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)