Nail of the day

Hallo,

Vandaag heb ik voor jullie een nagellakje om te reviewen. Deze keer heb ik gekozen voor een lakje van de color riche lijn van L'oréal. De kleur heet 305 Dating coral en is een mooie koraalkleur.

De laatste tijd ben ik meer te vinden voor koraalkleurtjes, wat ook de trend is voor deze lente/zomer.








Ik heb in het verleden al lakjes van dit merk gekocht en ik ben er nog steeds even enthousiast over. Deze lijn heeft zoveel verschillende mooie kleurtjes en zijn heel erg goed. Ze brengen makkelijk aan, drogen snel op en blijven ook nog eens lang zitten. Ook dit lakje heeft 100 % mijn goedkeuring! Zoek je een mooi koraalkleurtje voor op je nagels? Ga dan zeker eens lang in het Kruidvat waar ze deze lakjes verkopen. Ze kosten €5,99 per stuk maar zijn het zeker en vast waard!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
super, zoek al lang die kleur!

leuke blog trouwens ;)

xxx

www.lottecln.blogspot.com

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)