Juicy couture parfum by Juicy Couture

Toen ik vorige week het weekblad in de bus kreeg en erdoor bladerde zag ik dat Kruidvat een wel heel interessante aanbieding had. Ze hadden de parfum van Juicy Couture voor maar €37,50! Ik wou al een tijdje een parfum van Juicy Couture kopen, maar deed het toch maar niet omdat ik ze veel te duur vond. In de parfumwinkel zag ik ze staan voor ongeveer €90. Dit was me echt te duur voor een parfum.

Op goed geluk ging ik naar Kruidvat en ze hadden er gelukkig nog in de winkel staan. Juicy Couture is een merk dat heel erg populair is in Amerika. De flesjes zijn steeds zo mooi versierd, dat ik ze enkel en alleen al zou kopen voor hun uiterlijk.






Zoals ik al zei zijn de flesjes heel mooi versierd met bedeltjes. De verpakking oogt simpel maar mooi. Op de voorzijde staat het logo van Juicy Couture afgebeeld, namelijk de 2 hondjes. De parfum zelf is meer een wat zwaarder parfum. Ik zou deze meer s'avonds dragen dan overdag. De parfum bevat rozen, lelies, passievruchten, hyacinten, watermeloen, patchouli, mandarijn, vanille en hout.

Hebben jullie deze parfum al geroken? Of één van de andere parfums van Juicy Couture? Welke is jullie favoriet en wat vinden jullie van dit merk?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)