Rude Cosmetics - Sex on the beach eyeshadow palette

Ik kocht op Boozyshop enkele nieuwe oogschaduwpalettes waaronder enkele van het merk Rude Cosmetics. Ik zag dit palletje met de naam Sex on the Beach, en hij trok meteen mijn aandacht omwille van de prachtige kleuren. Deze waren lekker fel (zie foto hier), maar toen ik deze thuis aankreeg was ik op slag teleurgesteld. De rode tint op de foto is meer een terracotta bruin en ook de rest van de kleuren zijn heel wat lichter dan op de voorgestelde foto. 

De kleuren zijn helemaal niet hetzelfde als op de foto en nu ik het palletje zo zie, verlies ik meteen ook mijn interesse. Het zijn niet de kleuren die ik had verwacht. Het zijn geen lelijke tinten, maar als ze een foto online zetten, verwacht je ook hetzelfde als op de foto's. 


Het palletje komt in deze mooie, zomerse verpakking met ook die warme tinten verwerkt in de verpakking. Qua felheid had ik eerder deze soort tinten ook in de palette zelf verwacht. Verder zit er ook nog een spiegeltje in de palette en sluit de palette ook magnetisch. De namen van de kleuren zijn ook aan de binnenkant van de palette weergegeven.

Er zitten in totaal 9 verschillende kleuren in de palette waarvan er 3 een matte tint hebben (Drunk/ Hammered en Loaded). De overige tinten hebben een glans of een metallic finish


De textuur van de oogschaduws is zacht en ze hebben een mooie pigmentatie wanneer je ze swatched op je arm. Wanneer ik ze op de ogen aanbracht moest je ze wel wat opbouwen, maar het resultaat is wel mooi. Bij het opnemen van het product met een kwast, kreeg ik enorm wat kickback en fallout op het gezicht. Je kwast dus goed aftikken als je deze palette gebruikt.

v.l.n.r. Drunk/ Buzzed/ Blitzed/ Wasted/ Hammered/ Slammed/ Sh*t Faced/ Smashed/ Loaded




Je kan mooie looks met dit palletje maken, maar had ik het geweten van de kleuren zou ik deze niet hebben gekocht aangezien ik deze soort 'standaard' palletjes in mijn collectie heb. Het palletje kost momenteel €11,95 en is hier verkrijgbaar.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)