Opgemaakt/ Empties #27

Ik heb weer een aantal producten opgemaakt de laatste tijd en ook een aantal producten die in de vuilbak mogen aangezien ze niet meer goed zijn. Vandaar is het dus weer tijd voor een opgemaakt artikel! Benieuwd welke producten favoriet waren en welke niet? Lees dan gerust verder.

Eén van mijn favoriete producten zijn deze van Zwitsal. Ik maakte deze Bad & wasgel op van de slaap zacht collectie. Deze heeft een lavendelgeur maar die is heel erg licht! Zelf kan ik niet zo goed tegen lavendel maar deze is enorm zacht en licht qua geur, echt aangenaam! Ook de pompflacon is heel erg handig onder de douche! Een echte aanrader. Ik kocht deze bij de Aldi voor ongeveer €3 voor een fles van 400ml.


Nog een favoriet is deze Micellar shampoo van Nivea voor haar en hoofdhuid die kwetsbaar en gevoelig is. Het product doet zeker en vast wat het beloofd en ik heb er telkens een aantal in voorraad staan. Deze shampoo heeft waterlelie extract die de huid mild reinigt zonder de hoofdhuid te irriteren en versterkt de pH-balans van de huid.

De shampoo heeft een aangename lichte geur en voelt enorm zacht aan. Hij maakt mijn haar zacht, enorm goed schoon en het voelt ook verfrissend aan. Een enorme aanrader!


Deze Body Butter van The Body Shop met de Sweet Lemon geur zal je niet meer tegenkomen. Deze collectie is een tijdje terug door The Body Shop gestopt, waarvan de douchegeur mijn lievelingsgeur was. Deze Body Butter had ik nog liggen, maar de geur was heel wat anders dan de douchegeur. Ik moet van mezelf eerst wat producten opmaken vooraleer ik nieuwe mag komen, bij deze is er weer al eentje minder in mijn collectie!


In de Action vond ik deze Silk Mousse douche foam van Nivea. Een heerlijke zachte doucheschuim die heel erg zacht aanvoelt op de huid. Het enige nadeel is dat deze enorm snel op was. Ik denk dat ik met deze fles van 200ml ongeveer 5 keer heb kunnen douchen. Deze was ongeveer €2,89.


Bij de webshop Boozyshop kocht ik deze bruisbal van het merk Sunday Rain, een nieuwe lijn met badproducten en dergelijke die ze verkopen. Deze heeft een watermeloen geur, maar éénmaal je deze in bad gooit, merk ik niet veel meer van deze geur jammer genoeg. Ook geeft deze niet veel schuim in bad, maar hij maakte mijn huid erg zacht achteraf. Deze was €3,95.


Een product waar ik niet zo tevreden over was is deze Peaches en clean 4-in-1 wash off deep cleansing milk van Soap & Glory. Ik gebruikte het product al een tijdje en het maakte mijn gezicht schoon en glad maar na een tijdje begon mijn huid te irriteren en kreeg ik enorm veel rode uitslag in mijn gezicht. Daarom ben ik gestopt met het te gebruiken en zit er nog een beetje van het product in.

Ook de geur was niet zo mijn ding. Ik moet zeggen dat ik nog niet zoveel goede ervaringen heb gehad met de producten van Soap & Glory. Het zijn niet echt producten voor mijzelf.



Het volgende product is wel een favoriet. Dit is de Zoella - Bath Latte Bath & Shower milk die een heerlijke vanille geur heeft. Jammer genoeg heeft Zoella deze week aangekondigd dat ze tot kerst een collectie zal uitbrengen, maar daarna stopt ze met de verkoop van de Zoella lijnen. Jammer, want ze heeft een aantal geweldige producten.


Ook van het merk Sanex maakte ik weer een douchegel op. Deze is aan te raden bij mensen met een droge en gevoelige huid of andere huidaandoeningen. Deze bevat geen schadelijke stoffen en parfums of parabenen. Echt een aanrader.


De volgende 2 doucheproducten kocht ik bij Aldi. Ik had dringend douchegel nodig en ik was er toevallig toch, daarom nam ik deze van Tahiti mee met de geur Ontspannend Orchidee. Hij ruikt lekker, maar voor mij toch iets té sterk naar bloemen. Van sommige geuren kan ik instant hoofdpijn krijgen en dit is er één van. De werking ben ik wel super tevreden over, maar ik ben echt gevoelig aan geuren.


Ook van het merk Mildeen nam ik een douchegel mee naar huis om te proberen. Deze heeft de naam Pink Romance en deze bevat extracten van roos en zwarte bes, een heerlijke combo! Zeker een aanrader!


Verder maakte ik een deodorant op van het merk Dove van hun heerlijke go fresh lijn en komkommer geur, een heerlijke deo voor de zomer! Licht en fris! Deze deo's zijn heel erg fijn en laten geen geurtjes door! Ik gebruik ze elke dag om te gaan werken.


Een heerlijke handcrème van The Body Shop mocht er ook niet aan ontbreken natuurlijk! De geur Shea is dan ook mijn favoriet! Een heerlijke warme geur die meer bij de wintermaanden past, maar ook heel het jaar door kan gebruikt worden. Dit is dan ook een vaste lijn!


Ook maakte ik deze keer een primer voor het gezicht op. Deze essence My base illuminating make-up base is een goede budgetprimer die zeker en vast je gezicht oplicht. Ook bleef mijn foundation goed zitten met deze primer eronder. Heel erg fijn product met handige pompflacon!


Ook maakte ik 2 cushion foundations op. De eerste is deze van Physicians Formula en heet de Mineral wear cushion foundation. Ik kocht deze in de lichtste kleur en ondanks ik erg bleek ben en deze foundation er in de verpakking erg donker uitziet, toch paste deze perfect op mijn huid qua kleur. Ook de verpakking is leuk vormgegeven.



De tweede is deze van L'oréal en heet de nude magique cushion dewy glow foundation. Ook deze is de lichtste kleur en past goed bij mijn lichte huidskleur. Ik breng de foundations aan door met een vochtige beautyblender het product op te nemen en zo op mijn huid aan te brengen wat perfect werkt, maar het enige nadeel is is dat het product wordt opgenomen door de spons in de verpakking en dat er ook bijna niks inzit. De producten zijn duur voor wat je maar krijgt en ze zijn dan ook heel snel op. Voor de rest zijn dit geweldige producten.



Ook maakte ik opnieuw een pakje met reinigingsdoekjes op van Nivea. Deze gebruik ik om swatches weg te halen.


Ook mochten deze hydrogel lip maskers van de Action niet ontbreken! Mijn favorieten die je al een paar keer voorbij hebt zien komen, zeker een aanrader!


Ook deze Facial sheet maskers met granaatappel extract en hyaluronic acid werken perfect en ruiken hemels! Ook bij de Action verkrijgbaar!


Ook gebruikte ik voor de eerste keer deze maskers. De essence time to wake up face sheet mask met soybean en baobab extract was niet zo mijn favoriet. Hij deed goed zijn werk qua hydratatie want deze was echt in product gedrenkt, maar de geur was minder mijn ding. Deze zou ik niet snel opnieuw kopen. Te koop bij Kruidvat.

Ook de Kocostar princess hydrogel eyepatches die ik kocht bij Boozyshop waren niet zo mijn ding. Toen ik de patches eruit nam had ik deze vochtig verwacht, maar deze waren precies uitgedroogd. Ook op mijn ogen deden deze niks en ze bleven niet op mijn gezicht zitten aangezien ze te droog waren. Ik had net zo goed 2 papiertjes op mijn ogen kunnen leggen. Nee, deze koop ik zeker niet meer opnieuw.


Verder heb ik nog enkele producten uit mijn make-up collectie verwijderd aangezien deze niet goed meer waren.

Deze Lorac - Behind the scenes eye primer kreeg ik bij de aankoop van een Lorac palette en ik heb deze tube 3/4 opgemaakt. Een fijne primer maar deze is niet goed meer. Ondertussen heb ik alweer een nieuwe in gebruik!


Ook deze Catrice - Liquid luminizer strobing pen is een fijn product maar helaas is deze ook niet meer zo goed.


Ook volgende productjes zoals liquid highlighters en oogschaduws in potjes waren helemaal uitgedroogd.




Dit waren alle producten weer voor deze keer. Welke producten zijn momenteel jullie favoriet? Deel ze zeker hieronder, zodat ik ook nieuwe productjes kan ontdekken!

xx Kimberley

Reacties

Jessica J. zei…
Ik heb met een aantal producten van Soap & Glory in m'n handen gestaan in Londen, maar heb uiteindelijk, op een maskertje na, alles netjes teruggelegd. Die geuren zijn écht mijn ding niet.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)