Zoeva - Nude spectrum & Warm spectrum eyeshadow palettes

Zoeva heeft weer een prachtige nieuwe collectie uitgebracht. Deze heet The Spectrum collectie en bestaat uit 3 oogschaduw palettes en 3 blush palettes. Een prachtige collectie! Vandaag laat ik jullie de oogschaduw palettes zien, of liever gezegd 2 ervan want ik heb één palette niet aangeschaft omwille van de kleuren. Er zitten namelijk teveel kleuren in die ik niet zou gebruiken. En ik zie het nut er niet van in om een palette te kopen die ik toch niet zou gebruiken.

De 3 oogschaduw palettes hebben de namen Warm Spectrum, Nude Spectrum en Cool Spectrum (deze kocht ik niet). 

De palettes komen in een zwarte kartonnen verpakking met een sobere, maar chique opschrift en layout. De kartonnen verpakking heeft een soort rubberachtig gevoel wanneer je hem vastneemt.


Wanneer we de palettes uit de kartonnen verpakking halen is het uitzicht net hetzelfde. Ook de palettes zelf hebben dat zelfde 'rubberen' gevoel. Het is mooi en uniek en geeft net dat ietsje meer aan de palette maar het nadeel is ook dat deze verpakking erg snel vuil wordt.

Laten we beginnen met deze Nude spectrum palette te bekijken...

Nude Spectrum Palette


Elke palette bestaat uit 15 verschillende oogschaduw kleuren. De Nude spectrum palette heeft een verzameling van prachtige bruintinten. Dit soort palettes zijn echt mijn favoriet.


De lichte kleuren in de palette zijn prachtige highlight kleuren. Ook zitten er allerlei finishes samen in deze palette. Er zijn zowel matte kleuren, lichte shimmer kleuren en metallic kleuren. Allemaal even prachtig en goed gepigmenteerd.


Ik heb enkele kleuren geswatched uit deze palette... Wat ik wel merk, vooral bij de matte kleuren, is dat deze wel durven brokkelen en fallout geven. Let er dus op dat je je kwast niet te hard in de kleurtjes drukt en tik je kwast goed af! Ik moet wel zeggen dat de kleurtjes erg mooi in de huid blenden.


Warm Spectrum Palette


Dan hebben we ook nog het Warm Spectrum palette. Ook deze palette bevat 15 verschillende kleuren maar raar genoeg zijn niet alle kleuren warm van kleur.


Het valt op dat er in deze palette veel witte tinten zitten en ze lijken ook erg op elkaar. In deze palette vindt je ook opnieuw allerlei finishes zoals in de eerste palette.


Het zijn allebei erg mooie palettes met een prachtige variatie aan kleuren. Ze zijn allemaal geweldig goed gepigmenteerd en brengen makkelijk aan. Er zit een grote variatie aan finishes in beide palettes en ook prachtige highlighters.

Ondanks de lichte fallout zijn het nog steeds mooie producten en ik kan ze zeker aanraden.

De palettes zijn vanaf nu te koop in hun online shop en kosten €35 per stuk. Wel wat prijzig, maar ze zijn het meer dan waard.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wauw wat een mooie palette is dit!
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)