Westwing Home & Living webshop - Samenwerking

Ik werd benaderd door de webshop Westwing met de vraag of ik voor hen artikelen wil gaan schrijven. Westwing is een webshop met oneindig veel artikelen die te maken hebben met Home & Living. 



Zoals jullie weten schrijf ik voornamelijk over beauty & make-up, maar het leek mij ook leuk om wat meer afwisseling in mijn blog te steken. En omdat ik het ook erg leuk vindt om thuis alles te decoreren en in te richten, heb ik toegezegd. Omdat dit het eerste artikel is omdat ik voor deze webshop schrijf, laat ik jullie vandaag met hen kennismaken en toon ik enkele van mijn favoriete artikelen die ze momenteel te koop hebben. Later kunnen jullie nog meer artikelen gaan verwachten.

Over Westwing


Het team van Westwing bestaat uit een diverse groep getalenteerde, innovatieve en gemotiveerde mensen zoals stilisten, creatieve schrijvers, technische experts en visueel ontwerpers. Kortom, het zijn één voor één professionele mensen die één ding gemeen hebben: een passie voor interieur!

Aanbod

Interieur- en decoratie verslaafden zijn dus zeker aan het juiste adres! Natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde smaak. Daarom biedt deze webshop ook een grote diversiteit aan producten zodat er voor ieder wat wils beschikbaar is. Westwing is daarom dé bestemming wat betreft interieur en decoratie. Hier vindt je zeker en vast de nieuwste musthaves van het moment.

Elke dag opnieuw staat het team klaar om de leden te verrassen met nieuwe producten die ze met ons willen delen. Deze shop biedt de mogelijkheid van online interieur shoppen waarbij je je huis kan omtoveren naar eigen zin. Je vindt een divers aanbod zoals kleurrijke woonaccessoires, bijzondere meubels, luxe keukenapparatuur en vernieuwende gadgets. Ook zitten er enkele pareltjes tussen van designermerken die niet of nét niet in Nederland en België verkrijgbaar zijn. Ben je dus op zoek naar een uniek stuk dan zal je deze hier zeker vinden. En dit alles voor betaalbare prijzen!

Let wel op! De toegang tot Westwing is beperkt: alleen geregistreerde leden hebben toegang tot de selectie exclusieve merken die door het styling- en inkoopteam worden geselecteerd. Gelukkig is aanmelden helemaal niet moeilijk! Meld je aan op de site en je krijgt toegang tot alle sales en het inspirerende online Magazine!

Aangemeld! Wat nu?

Elke dag krijgen de leden nieuwe merken en producten gepresenteerd. Van elk product is slechts een beperkt aantal beschikbaar. Sommige producten zijn al snel na de start van een sale uitverkocht, dus snel zijn is de boodschap! Als lid krijg je een nieuwsbrief in je inbox zodat je weet wanneer de nieuwe acties starten, zo blijf je steeds op de hoogte. Acties met prijzen tot 70% korting op de aanbevolen verkoopprijs duurt slechts enkele dagen.

Alle merken worden stuk voor stuk geselecteerd door het styling- en inkoopteam. De producten zijn gekozen door mensen met een professionele achtergrond en kennis van design & interieur. Zij gaan op zoek naar unieke stukken op internationale beurzen die passen bij Westwing en natuurlijk ook de klant!

Enkele persoonlijke favorieten!

Ik ben al een tijdje verliefd op vloerlampen met een spot. In de webshop zag ik er eentje staan en was meteen verliefd... Deze lampen zijn momenteel erg populair, vooral bij interieurbloggers. Ze kunnen erg duur zijn, maar hier valt de prijs reuze mee!


Vloerlamp Pascal, in hoogte verstelbaar, H 175 cm - €325


Ik ben verzot op alles wat met vogels te maken heeft (vandaar mijn blog Beautyandbirds). Wanneer ik dit potje met een vogeltje erop zag staan, was ik dan ook meteen verkocht. Heel erg leuk ter decoratie om kleine juweeltjes in te bewaren!




Bombay Duck, Box fine feathers, H 7cm - €15


In een regenlandje zoals België kunnen we allemaal wel een paraplu gebruiken. Waarom niet in de regen spetteren met stijl? Deze paraplu in hartjes vorm is een leuk hebbeding!

Bombay Duck, Paraplu heart L 89cm - €15


Ik kan nog heel lang doorgaan met het doorgeven van mijn favorieten aangezien er zoveel leuke items te koop zijn! Heb ik jullie interesse al gewekt? Meld je gratis aan en vindt ontelbaar veel leuke items! Volgende keer heb ik nog meer artikelen over deze webshop voor jullie in petto!


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)