Opgemaakt/Empties #7

Ik heb vandaag weer eens een opgemaakt/empties artikel voor jullie. Er zijn weer een hoop producten die liggen te wachten die ik heb opgemaakt en vandaag laat ik ze aan jullie zien en natuurlijk ook mijn mening wat ik ervan vond. Kijk je mee? 

Laten we eerst terug beginnen met de doucheproducten die ik heb opgemaakt aangezien dit altijd de meeste zijn. De laatste tijd grijp ik steeds meer naar de douche foams dan naar de douche gels. Dit komt omdat ze veel fijner zijn in gebruik. Bij de douche foams heb je minder product nodig want ze schuimen enorm en ze zijn zijdezacht! 

Deze douche foam van Kneipp in de geur mint eucalyptus gebruik ik steeds wanneer ik ziek ben. Aangezien ik afgelopen maand een serieuze verkoudheid heb gehad, heb ik deze met veel plezier gebruikt. Wanneer ik deze onder de douche gebruik, zet het meteen de luchtwegen open en kan ik meteen weer vrij ademen. Echt een aanrader deze! Ben je geen fan van douche foams? Dan is deze ook gewoon in douchegel verkrijgbaar. Hij bevat geen parabenen, geen minerale oliën, is zeepvrij en niet op dieren getest!


De volgende producten zijn net dezelfde maar eentje is een douche foam en de andere een douche gel. Beiden zijn van de Spa Secrets - traditions of Japan lijn van Kruidvat. Deze hebben de geur Bamboo & blue lotus. De geur is heel licht en verfrissend. Een heerlijke geur voor na het sporten. Ik moet zeggen dat ik liever de douche foam heb gebruikt. Opnieuw, je hebt minder nodig en de douchegel schuimt helemaal niet! Mocht je dus twijfelen, ga voor de douche foam...


Nog een douche foam is deze van Rituals in de geur T'Ai Chi. Deze liet ik al eerder zien in een opgemaakt artikel. Ik kreeg deze douche foam bij een magazine als cadeau. De vorige keer zat deze in een Deauty box. Zelf zou ik ze niet zo snel opnieuw kopen. Ze zijn erg fijn en schuimen ook geweldig, maar ze zijn wat aan de dure kant voor een douche foam. Die van Kruidvat hierboven zijn even fijn en kosten een stuk minder!


Ook een product die ik eerder opgebruikte is deze douchegel van The Body Shop in de geur Sweet Lemon die jammer genoeg niet meer in het assortiment zit. Ik heb het geluk dat ik er nog een aantal op reserve heb staan en af en toe gebruik ik er eens eentje op. TBS breng aub deze lijn terug, deze waren mijn favoriet!


Volgende doucheproduct is er nog eentje van Kneipp, maar deze is een Limited Edition en is niet meer verkrijgbaar. Misschien dat je hier of daar er nog eentje kan scoren uit de stock. Deze heet de Zomergevoel douchegel in de geur Watermeloen/munt en ruikt heerlijk naar verse watermeloen! Deze mogen ze van mijn part in het vaste assortiment steken!


Deze douche gel komt ook uit een Deauty box, maar ik kan niet terugvinden uit welke maand deze kwam. Deze is van het merk SVR en heet Provégol. Deze is speciaal voor mensen met huidaandoeningen. 'Zeep zonder zeep'. Deze is zowel geschikt voor gezicht, haar en lichaam en bevat niks van schadelijke stoffen. Heb je last van eczeem en dergelijke, probeer dan zeker even dit merk. Deze is verkrijgbaar bij de apotheek.


De laatste douchegel voor deze keer is er één van het merk Bodysol en heet de Australian protect en heeft de geur van tea tree (goed tegen acné en puistjes). Meestal heeft tea tree een enorm sterke geur, maar bij deze valt het echt goed mee. Het heeft zelf meer iets weg van een citrus geur. Heel erg lekker!


Het volgende product bevat ook Tea tree maar is geen douchegel. Dit gezichtsproduct van The Body Shop heet de Tea tree Skin clearing foaming cleanser. Een gezichtsreiniger dus. Ik wou deze eens uittesten aangezien ik de laatste tijd last heb van onzuiverheden op mijn gezicht. Het product is erg fijn in gebruik, maar die geur! Verschrikkelijk! Het is zo erg dat ik deze niet meer opnieuw koop omwille van de geur. Hij ruikt heel erg naar sterke eucalyptus. Nee, deze wordt het niet meer...


Ook heb ik deze keer 2 deodorants opgemaakt. Eentje van Nivea (Dry comfort 24h) en eentje van Vogue girl (Paradise). Die van Vogue zou ik niet meer opnieuw kopen omdat de geur een beetje te sterk ruikt en ik krijg er snel hoofdpijn van. Die van Nivea werkt goed en ruikt licht en aangenaam.


Volgende 2 producten zijn handcrèmes. Nu het weer kouder wordt gebruik ik liever wat dikkere handcrèmes zoals deze van Glycerona met een Aloë Vera geur. Dat beweerd de verpakking. Ik vind het eerder naar rozen ruiken en als er een geur is dat ik niet zo goed kan verdragen dan is het rozengeur. Opnieuw een fijn product, maar de geur is niks voor mij. Dit merk is trouwens te koop bij Kruidvat.


De andere handcrème is er eentje van Dermalex en opnieuw een product uit een Deauty box. Deze heet de herstellende handcrème dry & sensitive skin. Een hele fijne en dunne, lopende handcrème die toch goed voedend en beschermend is. Ideaal voor mensen die liever een lichte handcrème hebben.


Natuurlijk hebben we ook enkele essentials in de mand liggen. Een nieuwe tandenborstel aangeschaft en de gewoonlijke tube tandpasta is ook opgebruikt.


Ook enkele scheermesjes...


En wattenschijfjes! Niks speciaals.


Ook heb ik eens en nieuw potje nagellak remover zonder acetone van Essence gekocht, deze oude mag dus weg! Werkt prima.


Een product dat ik erg veel gebruik en dan vooral in de winter is deze zalf van Purol. Ik heb namelijk erg veel last van kloven op mijn voeten en dit verricht wonderen. Smeer 's avonds een dikke laag op de probleemzone en slaap met kousen aan zodat de zalf goed in de wonde trekt. 's Ochtends zie je er bijna niks meer van!

Ik heb al een nieuwe in gebruik! Te koop bij de apotheek.



Een product dat ik niet heb opgebruikt is deze Dream Fresh bb cream van Maybelline. Om de één of andere reden heeft deze een erg rare textuur en het is een nieuwe tube. Ik heb er al één eerder opgebruikt en toen had ik er geen problemen mee. Dit is een nieuwe tube (zat volledig in plastic verpakt), maar toch is deze niet goed meer... Ik koop deze voorlopig niet meer opnieuw omdat ik nog genoeg producten heb liggen om te gebruiken.


Volgende gezichtsproduct kreeg ik ook in een Deauty box. Deze zat in de September box. Dit Advanced Génifique serum van L'ancôme is te gek! Opnieuw een product uit de Deauty box. Dit artikel vindt je hier. Je huid wordt zo zacht als een babyvelletje en ik merk dat ik minder onzuiverheden heb wanneer ik deze gebruikte. Dit was een staaltje die ik kon gebruiken. Een fullsize product hiervan is wel erg duur. Daarom dat ik het niet meteen opnieuw aanschaf.


Ik denk dat bijna alles wat ik opgemaakt heb uit de Deauty box komt, want dit is er nog eentje van... Deze Nuxe - Nirvanesque enrichie 1st wrinkles smoothing cream is niet één van mijn favorieten. De geur vond ik niet zo aangenaam en de textuur al helemaal niet. Deze crème is veel te dik en kleverig. Als je hier van houdt in de winter is dit wel iets voor jou, maar ik heb liever een waterachtige textuur.

Ook merkte ik dat ik puistjes kreeg hiervan. Nee, deze koop ik niet opnieuw!


Het laatste productje is er eentje van Benefit. Dit is een staaltje van hun The Porefessional, een gezichtsprimer. Deze werkt perfect en maakt je huid mooi egaal en laat je foundation er heel mooi uitzien. Ik heb nu nog een staaltje liggen die ik ergens kreeg en daarna koop ik zeker een grotere versie! Probeer deze zeker even uit als je kan!


Dit waren alweer de productjes! Wat vinden jullie? Hebben jullie al één van deze producten geprobeerd en zijn jullie fan of niet? Let me know!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)