Freedom - Nail Polish Pro Impact 415

Ik bestelde vorige week weer een aantal nieuwe productjes via de webshop Boozyshop. Deze productjes zullen jullie binnenkort op mijn blog terug vinden! Als cadeautje kreeg ik deze nagellak van Freedom Make-up er gratis bij (vanaf een bestelling van €30 een gratis cadeautje). 

Deze nagellak heet de Freedom - Nail polish pro impact in de kleur 415. Jammer dat deze lakjes geen namen hebben want dit is echt een zeemeerminnen kleurtje!


De verpakking van deze lakjes heeft allesinds niet veel speciaals. Een simpele zwarte dop en het potje is doorzichtig zoals alle andere nagellakjes die er verkrijgbaar zijn. Het logo is ook vrij simpel en wit. Natuurlijk gaat het meer om de inhoud dus laten we snel kijken hoe het lakje presteert.


Wanneer je het lakje van dicht bekijkt zie je al meteen de mooie blauwe holografische kleur. Een echte zeemeerminnen kleur!


Het kwastje is redelijk smal, maar erg fijn om mee te werken. Je kan perfect met het kwastje tot mooi aan de rand van je nagel.


Wanneer ik het lakje aanbreng zie ik meteen de mooie kleur op mijn nagel verschijnen. Het lakje is mooi gepigmenteerd, maar je brengt voor het mooiste resultaat het beste 2 laagjes aan. Ik merk dat mijn nagel nog wat door de lak heen schijnt wanneer ik maar één laagje aanbreng.

Het vervelende aan deze holografische lakjes is dat je snel de 'stroken' blijft zien waar je hebt 'gewreven' met de kwast en dat doet het er een beetje slordig uitzien.



Voor de rest is dit een fijn lakje, vooral voor zijn prijs!



Nog een leuk detail over dit merk; Deze productjes van Freedom zijn allemaal dierproefvrij! Je kan deze lakjes vinden op de site van Boozyshop voor maar €0,99!

Haast je snel voor ze op zijn!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wauw mooi kleurtje, ik heb ook een lakje gekregen bij mijn bestelling :)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)