Catrice - "FALLosophy" Gradation Powder Blush

Ik postte eerder al een blogpost waarin ik jullie de lipsticks van de nieuwe Limited Editie "FALLosophy" van Catrice liet zien. Deze blogpost vindt je hier. Daarin vertelde ik ook dat ik het jammer vond dat ik de blush uit deze collectie niet kon bemachtigen omdat hij was uitverkocht.


Ik heb hem nu toch kunnen vinden op goed geluk bij een andere Kruidvat aangezien ik daar toevallig toch passeerde. Ik nam de laatste blush uit de schappen mee naar huis en laat hem vandaag aan jullie zien. Het is een prachtige blush die heel snel uitverkocht geraakt en wanneer ik hem zag, wist ik direct waarom!


Laten we eerst even snel naar de verpakking kijken. Op het eerste zicht is er niks speciaals aan deze verpakking, maar doordat het dekseltje doorzichtig is zie je de prachtige blush al tevoorschijn komen. Het doosje zelf is simpel zwart aan de onderkant en zoals ik al zei is de bovenkant doorzichtig met daarop een afbeelding van een kastanjeblad erop, net zoals op de verpakking van de lipsticks. Eenvoudig maar mooi!


De blush zelf heeft een gradatie van verschillende roze tinten, een ombre effect. Deze trend is nu toch al een tijdje erg populair en terecht ook! Heel erg mooi.

Tijd voor de swatches! Wanneer ik hem met mijn vinger op mijn arm swatch krijg je deze mooie felroze kleur te zien. Heel intens dat wel. Wanneer je deze aanbrengt, let dus goed op want de pigmentatie van deze blush is enorm en je kan snel teveel product ineens op je kwast nemen waardoor je er snel uitzien als een clown.


Jammer genoeg heeft deze blush ook best wel veel fallout wanneer ik er zachtjes met mijn kwast in ga. Let dus ook goed uit voor fallout! De poeder gaat snel op je kledij en aangebrachte make-up zitten en verpest alles! Je kwast dus goed aftikken!


Eenmaal aangebracht op de huid krijg je wel een mooie kleur. Op de foto's heb ik geen andere make-up aan behalve de blush. Ik bracht de blush heel licht aan met een blush kwast en de kleur is nu al zo intens!



Een prachtige budget blush met jammer genoeg fallout wanneer aangebracht met een kwast, maar dit valt te vermijden mits je je kwast goed aftikt! Al bij al een leuk hebbedingetje!

Deze blush kost €3,99 en als je hem nog kan bemachtigen neem deze zeker mee naar huis! Hebben jullie deze al in huis? En wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley


Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)