Deauty Box - November 2015

Ik kreeg alweer de Deauty box van November binnen en laat deze terug aan jullie zien. Voor wie deze maand een box kocht en de code BOXCADEAU ingaf kreeg gratis de Deauty box van vorige maand erbij. Ik kreeg deze box dus nog eens en heb deze aan mijn moeder cadeau gedaan. Mocht je benieuwd zijn wat erin zat, dan kan je hier de vorige blogpost lezen. Haast je want je kan nog steeds de code gebruiken!



Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/
Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...

Zoals altijd ligt er bovenaan een folder met de uitleg en prijzen van de producten.

Laten we snel beginnen...


Het grootste product dat in de box zit is deze doos met tandpasta van Oral-b en heet de 3D white luxe whitening versneller. Deze intensieve behandeling voor whitening en verzorging van het tandglazuur zorgt ervoor dat oppervlakkige verkleuringen verdwijnen als sneeuw voor de zon. 
Deze tandpasta gebruik je als aanvulling op je gewone tandpasta. Altijd leuk om te proberen!

Hoe? 

Stap 1. Poets je tanden met je favoriete Oral-b tandpasta.
Stap 2. Poets je tanden met de whitening versneller om de witheid van je tanden te versterken en beschermen.


Deze tube is Fullsize (75ml) en heeft de waarde van €4,99.


Het volgende product staat in het volgende product beschreven als Facial scrub, maar op de verpakking staat er hand lotion. Kleine drukfout? :)


Deze hand lotion is van Body&Bess en is rijk aan frambozenpitolie met natuurlijke antioxidanten, vitamine A, E en omega -3 en -6. Beschermend en voedend. Biedt een 24-uren hydratatie. Geschikt voor alle huidtypes en is dermatologisch getest.

Voor wie geen fan is van dikkere handcrèmes zal deze niet zo fijn vinden want deze heeft nogal een dikkere textuur. Wel ruikt deze heel erg lekker naar wellness producten. Een fijn product voor komende winter!

Dit product is fullsize (75ml) en heeft een prijs van €29,95!


Volgend product zat al eens in een Deauty box (collab met Elfi) , maar dan in een andere geur. Dit zijn de Vita Verde - 30 katoenschijfjes met korenbloemwater. De vorige keer kreeg ik er met rozengeur, maar dat was niet echt mijn ding.

Deze met korenbloemwater zijn al heel wat lichter van geur, maar zijn nog altijd niet mijn smaak. Ik zal ze wel opgebruiken aangezien ze erg compact zijn om ergens mee naartoe te nemen. Leuk om in de box te hebben, maar het mocht wel eens van een ander merk zijn...


Ook zit er deze keer een flacon spray in de box. Dit is een Jasmine cologne spray van het merk Library of Fragrance by Demeter. Er zijn ongeveer 300 geuren in het assortiment beschikbaar op basis van bekende, "alledaagse" geuren die ons elke dag omringen. De bedoeling van dit concept is 'mix 'n match'. Zo bepaal je zelf je eigen geur. Maar je kan elke parfum ook perfect op zichzelf gebruiken.


Benieuwd naar deze collectie? In hartje Antwerpen vindt je de winkel "SCENTSES". Daar vindt je maar liefst 130 geuren uit het gamma, met een speciale lounge waar je je uren zoet kan houden met ruiken, mixen en matchen!

Voor mezelf is deze geur te waar en te bloemig. Ik krijg snel migraine van te zware geuren. Ik heb deze cadeau gedaan aan mijn moeder, die graag wat zwaardere geuren ruikt.

Dit product is een fullsize (30ml) en kost €25 in de winkel.


Het laatste product uit deze box is een mascara van het merk T. LeClerc. Ik heb al heel wat producten van dit merk in de box gehad. Het wordt tijd dat Deauty eens wat andere make-up merken gaat zoeken dan T.Le Clerq en Me Me Me.


Deze mascara heet de Mascara volume effet bloom. Volgens Deauty zorgt deze mascara voor een geweldig 'valse wimpers' effect. Het gebogen borsteltje zorgt ervoor dat je wimpers mooi gekruld zijn voor een spectaculair en volumineus effect.

De verpakking van deze mascara is alvast heel erg mooi en dik.


Op de dop het zilveren logo van het merk.


Zo ziet het borsteltje eruit. Zoals je kan zien is het borsteltje gebogen. Maar de werking van de mascara is niks zoals het beschreven staat. Wanneer ik het borsteltje eruit haal om te gebruiken blijft alle mascara aan de top van het borsteltje hangen. Je bent al verplicht om dat 'overige' product eraf te halen.



Ook op de wimpers is dit product niet mooi. Let niet op mijn wenkbrauwen, ik probeer deze te laten uitgroeien :). Ook had ik nog geen make-up op mijn gezicht toen ik deze foto's trok, so bare with me! :).

zonder mascara

met mascara (enkel bovenste wimpers)

De mascara is vrij dik, waardoor je wimpers snel aan elkaar blijven kleven. Ook klontert de mascara erg veel waardoor je dat lelijke spinnen poten effect krijgt! Ook 'vlekt' deze mascara snel aan de bovenkant van je ooglid, waardoor meteen je ooglook verpest is! (zie foto hierboven).

Op de onderste foto zie je ook hoe het product aan de dop opstapelt wanneer je het borsteltje eruit haalt!

Nee, dit product is zeker geen like! Jammer genoeg betaal je hiervoor €22 voor in de winkel (fullsize). Een mascara van Essence of Catrice van enkele euro's doet prima zijn werk.


Als extraatje krijg je nog eens een staaltje olie van het merk Talika bij.


De box van deze maand boeit me niet echt. De hand lotion is fijn en de cologne is een leuk iets, maar jammer genoeg niet mijn geur, maar dat is natuurlijk persoonlijk. De andere producten zijn ook leuk om te hebben als reserve, maar zijn gewone basics en repeats van merken en producten die we al eerder zagen.

Meer variatie in merken en wat minder dezelfde producten Deauty Box!

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)