The Body Shop - Body Sorbet

Sinds kort zijn er nieuwe producten verkrijgbaar bij The Body Shop en dat zijn deze Body Sorbets. Dit zijn lichte en fruitige body lotions. In de herfst en winter gebruiken we het liefst een dikke body butter met een warme geur, maar voor de lente en zomer gebruiken we liever wat lichtere producten op onze huid en het liefst van alles met een lekker fris geurtje.

The body Shop heeft deze Body Sorbets in 5 verschillende geurtjes uitgebracht, namelijk Strawberry, Mango, Grapefruit, Satsuma en Moringa). Aangezien ik de geurtjes Satsuma en Moringa niet zo een lekkere geurtjes vindt, heb ik er ééntje gekozen uit de eerste drie. Ik heb gekozen voor de geur Grapefruit omdat ik het een aangename en lekkere geur vindt en die ik ook steeds koop in de douchegel.







De body lotion is lekker luchtig, ruikt super lekker en fris en voelt niet vettig aan. Het glijdt op je huid en wordt direct door je huid opgenomen. Je voelt je op slag helemaal verfrist en je huid voelt zacht aan. Heel erg handig voor deze lente/zomer! Ik ben heel erg fan! Je kan deze body sorbets kopen voor €11 per stuk bij The Body Shop.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
mooie foto's!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)