Wreck this Journal

Ik zag hem al bij verschillende blogs en You Tubers voorbij komen. Ik heb het over het boekje "Wreck this journal" van Keri Smith. Ik ben echt enthousiast geworden toen ik op You Tube naar de filmpjes keek van Bunny oftewel Grav3yardgirl. Voor wie haar net kent vindt je hieronder een filmpje.


Waar het eigenlijk over gaat? Het is een soort dagboek waarbij je elke dag (of meerdere per dag) een blad invult of een taak uitvoert wat er op de pagina staat. Ik kon dit boek nergens vinden in de winkels tot ik het bij Urban Outfitters had gespot. Ik twijfelde niet en nam hem mee naar huis! Hieronder vindt je enkele voorbeeldjes.









Ik zie het al helemaal zitten om ermee aan de slag te gaan en misschien dat ik per week ook laat zien in aparte blogpost wat ik heb ingevuld of heb gedaan! Ik kocht deze voor €13 bij Urban Outfitters. Je kan hem ook kopen via Bol.com! Hebben jullie dit ook in jullie bezit? Laat gerust een comment achter waar jullie deze nog kunnen vinden!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)