NYX Buttergloss

Ik ben dit weekend 2 daagjes naar Amsterdam geweest om daar te shoppen en ik vond er een aantal leuke spulletjes waaronder deze NYX butterglosses. Vroeger bestelde ik NYX via de webshop Boozyshop.nl, maar helaas verkopen ze geen producten meer van dit merk.

Op You tube zijn er veel beautybloggers die fan zijn van deze lipgloss en ik wou ze natuurlijk zelf ook eens proberen. Ik maakte een tripje naar de Douglas in de Kalverstraat en vond ze daar in de schappen. Er zijn ongeveer 22 kleurtjes beschikbaar, maar kocht er maar 2 om uit te proberen. Ik kocht de kleurtjes BLG05 Crème Brulee en BLG09 Vanilla Cream Pie.



De verpakking van de NYX producten zijn zoals altijd simpel. Geen speciale verpakkingen, maar tot nu toe ben ik steeds tevreden geweest van de inhoud. Zolang de producten goed zijn, kan de verpakking mij niet zozeer iets schelen.



De glossjes hebben een fijne applicator en neemt genoeg product op, om op één lip product aan te brengen.

Dan hebben we het product zelf. In één woord, WAUW! Wat een leuke en prachtige glossjes zijn dit. Ze brengen heel erg goed aan, zitten erg goed (ze voelen helemaal niet plakkerig aan), en zien er ook mooi uit. De glossjes zijn goed gepigmenteerd en blijven een tijdje zitten. Ook het assortiment is heel uitgebreid en ze zien er één voor één heel erg mooi uit.

Enkele swatches:

Crème brulee
 
Crème brulee

Crème brulee



Vanilla Cream Pie
 
Vanilla Cream Pie

Vanilla Cream Pie

Ik ben heel erg tevreden over deze producten! Jammer dat ik er maar 2 heb gekocht. Ik kan ze gelukkig nog nabestellen op de webshop van Douglas.nl. Deze zijn ten sterkste aangeraden. Hebben jullie ze nog niet geprobeerd? Zet ze alvast maar op jullie verlanglijstje! 

Ik kocht deze in de Douglas voor €6.99 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat een mooie kleurtjes!
idd, ze zijn prachtig :)
Unknown zei…
Mooie kleurtjes! Ik vind de verpakking ook best leuk. Simpel, strak en mooi!
Liever een simpele verpakking en een super product dan omgekeerd ;)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)