NYX Blushes

NYX is een merk dat jammer genoeg niet in België te koop is. Vroeger kon je deze productjes bestellen bij Boozyshop.nl, maar jammer genoeg verdelen ze dit merk niet meer. Nu ik toch in Amsterdam ben geweest, was het het moment om eens rond te neuzen. Ik vond de NYX producten bij Douglas.

Ik had eerder een blush besteld van NYX toen Boozyshop ze nog verkocht en ik vond het zo een goede blush en vond het jammer dat ik ze niet meer kon vinden. Bij Douglas kwam ik ze weer tegen en ik besloot om er nog 2 mee te nemen. Ik kocht de kleurtjes PB03 Angel en PB04 Silky Rose.


Links: Silky Rose / Rechts: Angel


 Links: Silky Rose / Rechts: Angel

De blushes zijn heel erg zacht van textuur en brengen makkelijk aan op de huid. Ze zijn goed gepigmenteerd en ze geven geen fallout. De blush Angel is heel erg licht van kleur, maar geeft toch nog een subtiele glow op je gezicht. Deze blush is meer geschikt voor de meiden die een subtiele make-up look willen. De blush Silky rose is meer voor de meiden die een wat fellere look willen. Ze blijven ook mooi zitten.

Door hun formaat zijn het handige blushes om mee te nemen op reis of in je handtas. Er zijn heel wat kleurtjes beschikbaar van deze blushes en ze zijn stuk voor stuk even mooi. Ik ben al een tijdje fan en zal er later zeker nog meer aanschaffen!

 Angel


  Angel


  Angel



De blushes hebben een heel zachte textuur en brokkelen niet wanneer je ze aanbrengt. Ook hebben ze een subtiel kleurtje dat je kan opbouwen tot een wat fellere kleur door meerdere laagjes aan te brengen.




Silky Rose


 Silky Rose

Silky Rose

De blushes zijn te koop bij Douglas (in de winkel) en online bij Douglas.nl. Ik kocht ze voor €6.99 per stuk.

xx Kimberley 

Reacties

Unknown zei…
Leuke blushes! Vooral Silky Rose.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)