Tanya Burr Exclusive collection by Eye Candy - Lipgloss

Jullie kennen vast wel de You Tube Beauty, fashion en lifestyle vlogger/blogger Tanya Burr. Haar kanaal heeft meer dan 2 miljoen volgers. Ze is ook een geweldige make-up artiste en heeft sinds 2014 een eigen make-up lijn die "Tanya Burr lips and Nails" heet.


Uit deze lijn heb ik 2 lipglossjes gekocht die ik wou testen. Ik volg haar kanaal ook al enkele jaren en uit nieuwsgierigheid heb ik deze aangeschaft. Er zijn 12 verschillende kleuren beschikbaar waaronder deze 2. De kleurtjes die ik kocht heten Just Peachy en Afternoon tea. Ik draag meer lichtere kleurtjes. Donkere tinten zijn niet echt mijn ding, daarom kocht ik 2 lichtroze kleurtjes voor een meer naturelle look.






De verpakking ziet er heel cute uit. De verpakking heeft een normale doorzichtige huls en een zwarte dop. De naam van het product staat geschreven in Tanya's handschrift, wat het ietsje leuker maakt. Voor de fans is het net een handtekening. Op de bovenkant van de dop staat er een hartje, wat het ook net iets leuker maakt.





De applicator heeft een heel dunne wand en lijkt precies samengeknepen. Het vergemakkelijkt het aanbrengen en brengt overal gelijk de lipgloss aan.




Dan nu wat meer over de inhoud van het product. De glossjes brengen zoals ik al zei makkelijk aan door de gemakkelijke wand.Wanneer je de wand uit het flesje haalt zou je denken van 'hmmm de substantie lijkt dik', maar wanneer ik hem swatch is hij goed smeerbaar. De lipgloss is niet kleverig en blijft mooi op je lippen zitten. Ook ruikt hij heerlijk. Persoonlijk vind ik het naar aardbeien ruiken.

Enkele swatches:

Just Peachy









Afternoon Tea





Meestal zijn lipglossjes niet zo gepigmenteerd, maar deze zijn echt mooi van kleur. What you see is what you get! Ik ben echt aangenaam verrast door deze glossjes! Waarschijnlijk bestel ik later nog een paar andere kleurtjes.

Ik kocht de glossjes via http://www.alicejo.com/nl/producten/66944/tanya-burr-lipgloss en betaalde €7.99 per stuk. Wel wat langs de dure kant voor een lipgloss, maar ze zijn het zeker waard!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)