Huda beauty - Coral Obsessions palette

Ik ben helemaal weg van de kleine Huda Beauty palletjes. Ze zijn heel erg handig om mee te nemen onderweg en ze hebben de mooiste kleurenselecties. Ook dit Coral Obsessions palletje trok enorm mijn aandacht omwille van de kleuren. Ik ben helemaal verliefd op deze soort tinten en kon het daarom niet laten om deze te bestellen.


Dit palletje komt in een zwart doosje met op de voorzijde een afbeelding van de kleurtjes die in het palletje zitten. Qua vormgeving zijn deze zo leuk, vooral voor zulke kleine palletjes.


Ook dit doosje komt met 9 verschillende tinten waarvan er er deze keer 7 matte tinten in zitten en 2 metallic kleuren. De textuur van de oogschaduws is boterzacht en fallout is dan ook niet te vermijden wanneer ik de kleuren probeer op te nemen met mijn kwast. Goed aftikken is dus de boodschap!

De kleuren hebben geen namen, deze kan ik dus helaas niet aan jullie meegeven. Hieronder vindt je wel de swatches... 




Ook maakte ik deze ooglook met de palette. De matte tinten zijn niet zo fel gepigmenteerd als de metallic kleuren, maar alsnog zijn ze best goed om mee te werken.

Wil je ze wel wat intenser, dan breng je ze best aan bovenop een witte basis zoals een laagje concealer. Verder blenden ze mooi in de huid en zijn het best goede oogschaduws. Ik heb wel al betere oogschaduws voor deze prijs gebruikt zoals die van Colourpop.





Deze kleine palletjes zijn verkrijgbaar van de Franse Sephora (geen douanekosten) en kosten €30 per stuk. Als je wil kennis maken met dit merk, dan zijn deze kleinere palletjes ideaal!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)